#avon#comanda#produse#Reprezentant

Brosura


header.gif

Cu siguranta daca ai ajuns aici, iti doresti sa rasfoiesti virtual cea mai noua brosura AVON, asa ca ai acum ocazia sa iti cauti produsele cosmetice intragite, dand click pe link-ul de mai jos:

Catalogul AVON al campaniei curente

06-2018

Daca esti deja clienta Avon si iti doresti sa devi propriul reprezentat pentru a te bucura de bonusuri si alte avantaje, nu ezita sa ma contactezi

E posibil ca in anumite momente ale zilei disponibilitatea la telefon sa fie limitata, in acest caz te rog sa trimiti un sms. Ti se va raspunde in cel mai scurt timp posibil.

header.gif

LECTIA  TA  DE  MACHIAJ

header.gif

  Sa ne amintim de copertele cataloagelor Avon din anii trecuti

INSCRIEREAVON

inscriere reprezentanti avon

header.gif

 

CadoulTau

Anunțuri

35 de gânduri despre „Brosura”

  1. Ana, campania 13 incepe pe 10 septembrie 2009.

    Da se poate reactiva ( daca nu a fost cumva blocat din cauza vreunei intarzieri de plata )dar trebuie facuta o solicitare in acest sens la directoarea zonei de care apartineti, eventual sa va puna in legatura cu coordonatoarea la care sunteti repartizata pentru a va ajuta pe parcurs daca aveti unele intrebari sau nelamuriri. Daca nu mai stiti numarul de contact al directoarei, sunati la relatii clienti si cereti acolo, spunand nr dvs de reprezentant si faptul ca intentionati sa va reactivati contul.

  2. buna.am si eu o intrebare.dak nu am mai plasat o comanda de aproape un an(nu erau destule pers interesate si era mai mare deranjul) pot sa incep sa plasez comenzi asa,pur si simpu sau mai trb sa fc cv inainte?

  3. Arca, ofertele pentru reprezentanti vin automat in colet celor care sunt deja reprezentanti Avon.
    Fiind reprezentant ai acces din pagina ta proprie Avon la ofertele exclusive de pe internet, deci nu le poti vizualiza pe acest site unde ai scris acuma, ci numai din contul tau dupa ce te-ai logat in pagina ta personala Avon.

  4. Mihaela, daca esti deja reprezentanta, atunci cand plasezi comanda bifezi si setul de 5 sau 10 cataloage din campania viitoare, care vor veni contra cost.

    Setul mic de 5 brosuri costa 7,5 lei
    Setul mare de 10 brosuri costa 12,5 lei

  5. Nicoleta, daca nu esti deja reprezentant Avon, trimite o solicitare la adresa de email avon_feelings@yahoo.com in care sa iti dai datele de corspondenta.
    Daca esti deja reprezentanta Avon contacteaza-ti coordonatoarea care ar trebui sa-ti ofere gratuit o brosura.

  6. cand mai bagati lotiunea de corp little black dress????ca am avut mai multe comenzi si nu mai apare?:d

  7. Da exista, pe site-ul oficial Avon! Trebuie sa luati legatura cu coordonatoarea dvs sa va dea datele de acces, parola si indrumarile de rigoare.

  8. Sunt reprezentant de 2 luni si nu stiu sa mi fac singura comenzile. exista un site special unde pot plasa comanda? Va rog ajutati-ma

  9. Nu am inteles in ce a constat acea greseala. Daca suma s-a platit intradevar, singura greseala ar fi putut fi sa ajunga in alt cont sau in contul altui reprezentant. Iar in acest caz se poate dovedi cu chitantele respective intrucat acolo se arata numarul de marca a reprezentantului carui cont a fost alimentat cu plata respectiva.

  10. SUNT REPREZENTANT DE 2 ANI JUMATE SI NU MI SA INTAMPLAT SA DAU COMANDA SI SA NU MI VINA PANA SAMBATA .MA MINTERESAT DE CE NU A VENIT COMANDA SI RASPUNSUL A CA LA DIANA CA NU AM PLATIT MA M DUS CU TOATE FACTURILE CE LA INCEPUTUL ANULUI SI RASPUNSUL FINAL A FOST O GRESEALA DAR CA TREBUIE SA PLATESC SUMA DE PE FACTURA EU NU DISPUN DE ACEASTA SUMA CE TREBUIE FACUT?MULTUMESC.

  11. Da, se poate plasa o comanda chiar daca nu ai platit ultima factura, numai daca termenul acesteia din urma nu a expirat sau daca cele doua comenzi cumulate nu vor depasi limita creditului disponibil.

  12. buna!vreau si eu sa stiu va rog daca poti plasa o comanda daca nu ai platit factura anterioara??multumesc

  13. Nu e obligatoriu sa dai comanda in fiecare campanie , dar uneori sunt anumite competitii unde se castiga premii si daca nu plasezi o comanda minima poti pierde premiile respective, unele vin automat nu e pe baza de tragere la sorti. In rest daca trei campanii consecutive nu plasezi nici o comanda devi reprezentant inactiv si te scoate din lista reprezentantilor activi dar se poate reveni dand oricand o noua comanda!

  14. Pai daca este de 360 normal nu depaseste limita de 400 ron si nu are de ce sa o blocheze! Asta numai daca nu ai comenzi anterioare neplatite. Daca ai comenzi anterioare le poti plati si balanta fiind din nou pe zero ai din nou dreptul la alte comenzi care sa nu depaseasca 400 ron.

    Scuze de intarzierea raspunsului!

  15. AM SI EU O NELAMURIRE,DACA AM VOIE SA FAC PANA IN PATRU MILIOANE ADICA SA NU DEPASESC DELOC DE 4 MILIOANE.EU MI SA DAT COMENZI IN VALOARE DE 3600 AM VOIE SA O DAU FARA SA-MI BLOCHEZE COMENZILE.ASTEPT RASPUNS URGENT VA ROG FRUMOS

  16. ptr Nicodim – scuze de intarziere … tot ce pot sa va sfatuiesc e sa incercati sa gasiti un reprezentant Avon in apropiere de unde locuiti care va poate ajuta cu produsele. Asa ar fi mai usor sa comunicati. Pentru asta eventual puteti lasa un mesaj aici cu zona in care locuiti si poate un reprezentant de acolo observa si va trimite un mesaj.

  17. ptr Simona – Retururile trebuiesc platite, deci se plateste factura asa cum este si returul se va scade in campania urmatoare, dar ele trebuie platite!

    Ptr Olguta – daca esti reprezentant cataloagele se comanda impreuna cu produsele, au un cod special. Daca nu esti reprezentant solicita cuiva care este sa-ti procure aceste brosuri, eventual celei de la care obisnuiesti sa cumperi produsele Avon.

  18. da am platit mereu si la timp,dar s-a facut o incurcatura cu niste ceasuri care miau venit in plus si lea-am dat la retur..si le-au tot bagat si le-au scos din facturi k nu mai stiu.

  19. pt Siomion Diana: esti sigura ca ai platit si factura din nainte celei din catalogul 14?? se poate ca acea suma sa fie o restanta mai veche. SAU ai depasit limita de credit iar acea suma 130 lei este avansul pe care trebuie sa l platesti pentru ca comanda sa it fie deblocata si livrata!
    contacteaza-ti coordonatorul si te va lamuri!!

  20. buna ziua, am si eu o mare nelamurire.sunt reprezentant iar in campania trecuta,cu nr 14 am primit o factura pe care scria k am de plata 54,21 lei.am platit-o si am trimis urmatoarea comanda din campania 15.comanda am trimis-o marti si le-am promis clientelor k pana vineri isi au produsele.aseara adik miercuri pe la ora 23 am primit un mesaj de la avon kum k as avea de plata inca 130 lei..,iar aktuala komanda va fi blocata pana platesc..kum se poate intampla asa ceva??.de ce nu era trecuta suma pe factura,sau de ce nu o trece pe aktuala factura..daca eu nu dispun de aceasta suma momentan ce fac_imi dezamagesc clientele ,care cu siguroanta nu vor mai comanda data viitoare,aceasta nefiind singura data knd intarzie.cu stima astept un raspuns urgent.multumesc anticipat.

  21. Daca esti deja reprezentant Avon iti poti activa contul personal cu ajutorul coordonatorului tau si acolo ai facilitatea sa plasezi comenzi on-line.

    Daca doresti sa devi reprezentant Avon trimite un e-mail la avon@feelings.com prin care soliciti acest lucru, mentionand varsta, localitatea si un numar de telefon de contact.

  22. Daca esti reprezentant, atunci cand faci o noua comanda adaugi la ea codul setului de brosuri pe care-l doresti!

Comentariile sunt închise.

Inscriere Reprezentanti

%d blogeri au apreciat asta: