Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Cartea Dragostei AVON

Posted by AVON feelings pe Martie 1, 2010


Un răspuns to “Cartea Dragostei AVON”

  1. Liliana said

    Din nou privilegiata…, spun asta intrucat am beneficiat si eu de o invitatie la lansarea cartii sufletului meu, Cartea dragostei Avon- by Alice Nastase!
    Lansarea a fost in ton cu cartea, totul cu mult suflet! Nici nu putea fi altfel!🙂
    Sunt foarte bucuroasa, intrucat in aceasta carte apare si povestea mea alaturi de celelalte 41 povesti pe care abia astept sa le citesc!
    Le urez si eu tuturor cititorilor lectura placuta!

    Info pt persoanele interesate in achizitionarea cartii : marti 9 martie 2010,ora 18, in Diverta Piata Romana (magazinul EVA)-lansare

    Cu dragoste,
    Liliana

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
