Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Renunta acum intr-un mod usor la fumat!

Posted by AVON feelings pe Decembrie 9, 2009


Tigara Electronica

2 Răspunsuri to “Renunta acum intr-un mod usor la fumat!”

  1. AVON feelings said

    Lidia, probabil ai trecut de primul pas si nu ai finalizat comanda ori pentru ca s-a blocat pe undeva sau ai intrerupt si ai luat-o de la capat mai tarziu. Codurile au ramase salvate iar cand ai revenit a doua oara la pasul final inainte de a trimite comanda nu ai observat ca s-a dublat, sau era necesar sa dai o actualizare apasand pe butonul actualizeaza.

  2. lidia said

    buna,am o nelamurire si sper sa ma poti ajuta…in c1 am facut o comanda in val de ~200lei,am plasat comanda de acasa(e prima data cand fac asta)si am primit mail de confirmare……dar mi-a pus cateva produse de 2ori,DE CE?si de plata ~350lei
    astept raspuns urgent,multumesc!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
