Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Intrebari


subheader.gif

Pe aceasta pagina va rugam sa ne adresati intrebarile dvs generale in caz ca nu se incadreaza la un subiect anume discutat pe alta pagina sau daca nu este un comentariu la obiect la un articol publicat.

ATENTIE !!!  Cei care sunt deja Reprezentanti AVON si au nelamuriri referitoare la propriile comenzi sau plati, ii rugam insistent sa apeleze doar la telefoanele destinate relatiilor cu clientii mentionate atat mai jos in aceasta pagina, cat si in bara din dreapta a site-ului, la rubrica de informatii, sau sa-si contacteze coordonatorul care are obligatia sa-i sprijine in activitatea lor de reprezentant Avon. NU vom mai raspunde la acest tip de mesaje!!!!

Mai jos sunt cateva intrebari generale legate de activitatea de reprezentant Avon, deci inainte de a posta o intrebare va rugam sa cititi cu atentie lista intrebarilor la care este dat raspunsul, ca altfel nu mai raspundem inca o data!

Relatii clienti 021-311.85.55.   ( de luni pana vineri intre 09.00 – 21.30 )

Din pacate acest numar este in anumite perioade foarte solocitat si e posibil sa prindeti legatura mai greu asa ca va sfatuim sa insistati. Ne cerem scuze pentru acest dezavantaj si va multumim pentru intelegere!

header.gif

INTREBARILE VOASTRE DESPRE ACTIVITATEA DE REPREZENTANT

1.   Care sunt pasii procesului de inregistrare ca reprezentant Avon?

Raspuns Procesul inregistrarii ca Reprezentant Avon este foarte simplu si cuprinde patru pasi.

  • Primul pas este sa trimiti o copie dupa cartea de identitate, cu ajutorul careia se va completa un formular de inscriere. Pe copie trebuie scris de mana “sunt de acord cu inscrierea mea ca Rep Avon” si sa semnezi. In plus pentru o mai mare siguranta (intrucat au fost multe cazuri in care diverse persoane s-au folosit de copiile de bultin ale altor persoane fara acordul acestora) din campania 12/2009 e nevoie si de o copie a certificatului de nastere. In caz ca nu ne putem intalni, se poate face o copie xerox ale ambelor pe o foaie si o poti trimite atasat intr-un mail  la avon_feelings@yahoo.com sau prin fax, la numarul 031-8160168
  • Al doilea pas este de a alege dintr-o brosura Avon sau din brosura virtuala Avon  http://www..avoncosmetics.ro/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html , primele produse pe care doresti sa le comanzi si sa-mi comunici codul acestora care este alcatuit din 5 cifre. Daca ai nevoie iti pot trimite o brosura prin posta in caz ca nu ai din intamplare una.
  • Al treilea pas ma priveste pe mine si consta in depunanerea dosarului tau - in vederea inscrierii, prin care obtii numarul tau unic de reprezentant Avon. Dar toate astea dureaza foarte repede, de cand imi dai comanda in 48 de ore intri in posesia produselor!
  • Al patrulea pas consta in activarea contului personal Avon, lucru pe care il vom face impreuna oricand ai timp dupa ce primesti pachetul.

2.   Ce inseamna contul on-line al reprezentantului Avon?

Raspuns  Odata cu prima comanda proprie, ti se va aloca un numar de reprezentant care iti va permite sa accesezi o pagina proprie pe site-ul Avon de unde iti vei administra contul tau Avon on-line. Din acest cont se poate urmari situatia comenzilor, cand este exact termenul de plata al facturii tale, si mai ales de aici se pot lansa foarte simplu si usor urmatoarele comenzi on line, le urmaresti cand au fost facturate, cand ar trebui sa le primesti si in plus ai acces la o oferta speciala pentru internet unde sunt produse cu reduceri foarte mari sau poti comanda un produs demo la pret special din campania care va urma campaniei in care esti la momentul respectiv. De asemenea ai la indemana mai multe informatii despre produse, cursuri on line de frumusete, esti la curent cu toate noutatile, ai la indemana si poti descarca atunci cand la un moment dat ai putea avea nevoie diferite formulare si vei gasi multe altele lucruri interesante.

3.   Cat de mare poate fi comanda mea Avon ?

Raspuns Depinde de vechimea ta ca reprezentant Avon! Valoare maxima de comanda atat pentru prima ta comanda Avon din prima campanie de la inscriere cat si pentru a doua comanda din urmatoarea campanie de cand te-ai inscris este de 400 ron, apoi din a treia si a patra campanie, valoarea limita de comanda va fi de 650 ron, iar dupa a cincea campanie de la inscriere valoarea maxima de comanda ajunge la max 850 ron. De aici incolo, dupa sase campanii consecutive in care plata a fost facuta la timp, limita ta de credit poate creste la 1800 ron.

4.   Ce sa intampla daca nu pot sa plasez o comanda de minimul recomandat de 110 lei?

Raspuns  Comanda este recomandat sa fie de minim 110 ron, dar in general nu este limitata valoarea comenzii. Totusi este in interesul tau sa dai comenzi peste 110 ron pentru a beneficia de minim 15% reducere. Altfel daca comanda e sub 110 ron vei plati exact pretul din brosura, la care se mai adauga si taxa de transport. Iar daca este sub 50 ron se mai plateste in plus o taxa de 5 ron de ambalare si in final nu ai nici un castig, ba dimpotriva! Deci cel mai bine e sa aduni mai multe comenzi de la cliente, prietene, rude pe care sa le cumulezi intr-una mai mare pentru ca astfel la valori mai mari, ai si tu comisionul mai mare si ramai cu un ban de buzunar.

5.   Ce se intampla daca intr-o campanie nu am putut aduna nici o comanda?

Raspuns  Nu se intampla nimic! In cazul in care acest lucru dureaza mai mult timp, adica daca dupa 3 campanii consecutive nu ai avut activitate, adica nu ai plasat nici o comanda, te va scoate temporar din sistem si vei fi considerata reprezentant inactiv. Dar atunci cand consideri ca ai din nou comenzi, se poate reveni oricand cu o noua comanda printr-o simpla solicitare prin mail sau telefon la directorul zonal, fara nici o taxa sau conditie suplimentara.

6.   Care sunt limitele de discount? 

Raspuns  Grila de discount o gasiti in tabelul de mai jos

Valoarea comenzii (lei)

    DISCOUNT
   0 – 109,99 *  0%
 110 – 259,99  15%
 260 – 389,99  20%
 ≥ 390  25%
 > 550**  30%

 * comenzilor cu valoare mai mica de 50 lei li se aplica o taxa de procesare de 5 RON

** pentru orice comanda de peste 550 lei, daca in fiecare din ultimele 3 campanii a fost plasata cel putin o comanda de minim 110 RON

7.   Au fost campanii in  care am plasat o comanda de o anumita valoare dar nu m-am incadrat in procetul de discount corespunzator valorii comenzii. De ce?

Raspuns  Va puteti situa in una sin situatiile de mai jos avand inclus in comanda produse care ….

  • Toate produsele non-cosmetice, inclusiv ceasurile, care nu sunt in oferta speciala, beneficiaza de un discount fix de 15%.
  • Produsele in limita stocului disponibil nu se iau in considerare la calcularea valorii comenzii. Acestea sunt produsele din Brosura care au in dreptul lor mentiunea ‘In limita stocului disponibil’ sau care sunt plasate pe o pagina care, in partea inferioara, are o banda cu mentiunea “In limita stocului disponibil”. De asemenea, in valoarea comenzii nu va fi inclusa valoarea produselor din flyerul ‘Oferte pentru Reprezentanti’.
  • Valoarea bijuteriilor nu este inclusa in valoarea comenzii pentru calcularea discount-ului total pe comanda, dar beneficiaza de discount corespunzator comenzii.
  • Toate produsele care sustin Campania impotriva cancerului la san, produsele aflate in oferte Demo, articolele necesare vanzarii, produsele Avon personalizate, mostrele si Brosurile nu beneficiaza de discount, dar se iau in calcul la valoarea comenzii.
  • Produsele aflate in oferte speciale in cadrul fiecarei Brosuri si care beneficaza de discount fix de 10% vor fi mentionate separat in cadrul Revistei Hello Tomorrow din acea campanie.

8.   Care sunt modalitatile de a primi coletul Avon?

Raspuns  Exista mai multe facilitati de a primi coletul cu produsele comandate. Acestea pot fi expediate in

  • REGIM NORMAL, varianta valabila numai pentru reprezentantii din Bucuresti si judetul Ilfov si se poate da numai in a doua si a treia saptamana din campanie. Aceasta varianta implica primirea pachetului gratuit acasa in 4-5 zile, in functie de ziua cand a fost data comanda. Comenzile se dau luni, marti sau miercuri, ( numai in a doua si a treia saptamana din campanie!) si sosesc acasa incepand cu ziua de joi sau vineri.

sau in

  • REGIM EXPRES, ceea ce implica primirea lor in maxim 48 ore, in doua variante 
    • Expres la adresa ta - livrare contra cost (7,5 ron) – varianta unica pentru toti cei din provincie dar si pentru cei din Bucuresti, care vor sa primeasca repede pachetul acasa, sau chiar la alta adresa temporara de livrare din orice colt al tarii.
    • Expres la Centrele Express -  livrare gratuita doar pentru cei care pot ridica pachetul din Bucuresti, cu ridicarea personal a pachetului din Centru Lahovari din piata Romana

9.   Ce reprezinta toate foile primite in colet alaturi de factura si la ce ne foloseste?

Raspuns  In pachet, pe langa produsele comandate se vor gasi mai multe foi capsate care vor contine urmatoarele

  • factura detaliata, aici pe langa lista detaliata a produselor comandate, poate fi mentionat in unele cazuri la unele produse daca nu au fost pe stoc, sa nu mai fie comandate ca nu mai sunt disponibile sau daca momentan nu au fost pe stoc se mentioneaza ca vor fi automat livrate odata cu viitoarea comanda.
  • alte informatii importante care trebuiesc citite cu atentie, pot fi modificari a unor oferte expuse in brosuri, erori in descrierea unor produse etc
  • o delegatie cu ajutorul careia poti delega o persoana apropiata sa-ti ridice in viitor alte colete, in situatia in care nu le poti ridica personal, deci e bine sa le pastrezi bine!
  • Pe ultima foaie este mentionata data limita de plata a facurii precum si ordinul de plata, care contine un cod de bare caracteristic fiecarui reprezentant si cu care se poate plati factura in maxim 15 zile de la facturarea comenzii
  • automat va fi o brosura gratuita din numarul urmator, dar daca ai nevoie, si chiar este recomandat, poti si sa comanzi seturi de 5 sau 10 brosuri. Ele costa 7.5 ron respectiv 10,5 ron.

10.   Va trebui sa platesc impozit pe ceea ce castig in urma activitatii de reprezentant Avon?

Raspuns  Nu, ceea ce castigi ca reprezentant Avon NU se impoziteaza, fiind persoana fizica castigul pe care il obti este doar sub forma de discount la comanda si nu este impozabil.

11.   Unde pot sa platesc facturile Avon?

Raspuns  Facturile Avon se pot plati la ghiseele BCR, Posta Romana, CEC sau la bancomatele City Bank

12.   Ce se intampla daca nu pot sa platesc la timp factura mea Avon?

Raspuns  Reprezentantilor care isi depasesc termenul scadent al facturii, li se vor factura penalitati in cuantum fix, in functie de vechimea debitului. Astfel, pentru acei Reprezentanti care si-au depasit termenul scadent cu:
•   4 zile, li se va aplica o penalitate de   7 lei
16 zile, li se va aplica o penalitate de   8 lei
45 zile, li se va aplica o penalitate de 10 lei

Valoarea penalitatilor va fi cumulata in situatia inactivilor de doua si de trei campanii (exemplu: daca un Reprezentant este inactiv de o campanie si are o factura neachitata cu termen scadent depasit, i se va aplica o penalitate de 7 lei, iar daca va ajunge inactiv de doua campanii va avea o penalitate in plus fata de cea anterioara de 8 lei, adica 15lei. In cazul celor inactivi de trei campanii se va aplica inca o penalitate de 10 lei, in total avand de plata 25lei, cu titlu de penalitate ) Aceasta penalitate va fi aplicata pe factura odata cu urmatoarea comanda plasata, iar in situatia in care nu va mai exista aceasta a doua comanda, penalitatile vor fi facturate separat. De asemenea, acei Reprezentanti care vor intra in BadDebt, vor avea aplicate penalitati in cuantum de 25 lei, plus o taxa de administrare a contului de catre agentiile de recuperare externe.

header.gif

 

138 Răspunsuri to “Intrebari”

  1. Dana spus

    E posibil, dar depinde. Est în funcție de voaloarea comenzii întarziatse, cât s-a întârziat, dacă în prezent stai la aceeași adresă cu a ei de atunci. Cel mai bine sună la relații clienți și înteabă concret. Va trebui să dai datele tale și dacă situația e proastă poți să insiști și e posibil sa te condiționeze primele campanii să plătești comenzile în avans, dacă ți-ar conveni.

  2. Dana spus

    Nu, creditul il da firma Avon nu coordonatorul. Acesta doar îi poate explica condițiile.

  3. Buna! As dori sa stiu si eu daca este adevarat ca, coordonatorul iti da creditul de care dispui la fiecare comanda sau nu… Astept raspuns.

  4. Daca mama mea a fost reprezentant Avon si a avut cateva intarzieri cu plata, ar fi posibil ca eu sa nu pot sa devin reprezentant si sa nu imi pot plasa comanda, desi ea a renuntat acum 4-5 ani?

  5. Dana spus

    Oniga Iulia – Da, poti pune alta comanda, chiar daca nu ai reusit sa o platesti pe prima, doar cu conditia ca termenul de plata al primei comenzi sa nu-ti fi expirat si suma celor doua comenzi sa nu-ti depaseasca limita ta de credit. Pentru a afla exact limita ta de credit suna in orice zi lucratoarea la relatii clienti la 021-311.85.55. intre 9.00-21.30.

  6. Pot sa pun alta comanda daca nu am reusit sa o platesc pe prima?

  7. Dana spus

    pentru Aura Vladesu: Se pot returna. Luati ledgatura cu coordonatoarea sa va explice procedura de retur, mai multe informatii despre retur gasiti aici: http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

  8. am si eu o intrebare ..cineva mia facut comanda de 130 lei ..iar dupa ce am luat comanda..tipa respectiva mia cumparat doar un fond de ten ..lasanduma cu 110 lei de plata …printre cele cumparate a fost si setul full speed..si pakte eu am vandut apa de toaleta ..totusi ce mia ramas…deodorantul spray si cel cu bila pot sal returnez impreuna cu celelalte produse ramase??ms ast ms urgent..

  9. cand se primesc adeverintele de venitmavand in vedere ca 25.02 este data limita de depunere a declaratiei 392 B la ANAF

  10. Dana spus

    Andrei Elena – Din pacate NU! deja este o perioada foarte lunga de intarziere a platii si automat ati intrat in categoria “rau platnici” deci nu se mai poate reactiva contul si nici nu se mai poate face alt cont pe numele altui membru de familie de la adresa inregistrata pe contul dvs. initial.

  11. am o factura neplatita din 2009 as vrea sa stiu daca achit acea factura mai pot deveni di nou reprezentant sau nu se mai poate si daca se poate dupa cat timp pot deveni din nou reprezentant? multumesc anticipat

  12. Dana spus

    Alexandra – In cazul in care nu se mai stie parola de acces in contul avon si nici adresa de e-mail pe care s-a inregistrat contul, se poate suna la relatii clienti la 021-311.85.55. si in urma verificarilor datelor personale pentru a fi siguri ca esti persoana respectiva, iti poti alege o noua parola. Odata intrata in contul Avon se poate schimba si adresa de e-mail.

  13. buna seara,am o intrebare:nu mai imi stiu e-mailul pe care l-am pus cand mi-am facut pagina ca reprezentant si nici parola.cum pot sa aflu parola??ca nu o mai stiu si vreau sa dau comanda??

  14. cristina
    va rog sa imi spuneti daca vi s-a intamplat sa platiti o factura avon prin posta romana si sa nu ajunga in contu
    anon . eu am platit prin posta si mai departe prin citi bank , nu stiu ce s-a intamplat dar am ramas fara plata si fara suma de 107,044, acum am primit nota de plata de la o firma de recuperare sa platesc suma datorata plus majorari. un sistem de plata mai prost ca asta nu am intalnit

  15. buna!am trimis o comanda la avon ,dar cand mia venit coletul mia venit unul in plus cu acelasi nr de reprezentant si acelasi nr de factura.am platit una dintre comenzi la timp,iar pe cealalta am platito mai tarziu cu cateva zile,dar cand am platito am platito cu nr de factura gresit.ce fac pentru ca nu mai am bani sa platesc din nou. iar eu pana la urma am platit amandoua comenzile. imi puteti spune daca mi se poate intampla ceva?

  16. buna ziua , sunt reprezentant nou , am plasat comanda in data de 28.11,2012 cand imi va ajunge livrarea , cat durea ??? va multumesc!

  17. Dana spus

    Madalina – Daca la produs este un punct galben, inseamna ca produsul respectiv este pe cale sa nu mai fie mult timp pe stoc.

  18. ce inseamna daca la produs este un punct galben?

  19. Am o probleama nu am achitat o factura la AVON de 6-7 luni..oare mai pot sa mai fac comenzii?

  20. Dana spus

    Ralu – Contul devine inactiv automat dupa 3 campanii consecutive in care nu se mai plaseaza nici o comanda.

  21. Raluu Ralu spus

    Ce trebuie sa fac ca sa nu mai fiu reprezentant Avon?Acum am o perioada in care nu am timp sa ma ocup de comenzi si vreau sa renunt .

  22. Cum pot sa mai fac comanda dintr-o campanie care a expirat acum cateva minute? Va rog sa ma ajutati! Multumesc!

  23. buna ziua….am si eu o intrebare…sunt reprezentant avon…am avut o intaraiere de plata,am facut plata pe 13 adica ieri in jurul ore 2 la BCR seara urmand sa bag o comada…am bagato iar dimineata am primit un mesaj de la avon in care spune : comanda a fost blocata intrucat termenul de plata pt factura precedenta a fost depasit. eu am platit si diferenta am sunat si mam interesat cat costa si am platito… incerc sa bag dovada pe internet dar nu imi accepta codul unic. ce pot face? va multumesc!

  24. eu sunt reprezentant avon si am dat o comandda de 205 lei.cand mi`a venit factura aveam pe o pagina subtotalul si recapitulareaa ..la recapitulare aveam suma cosmeticelor in valoare de 205 ei si discauntul de 27 leii si suma tpotala de 178 leii dar pe alta foaie aveam scrisa suma de 217 leii..care este suma corecta?

  25. Dana spus

    Adaugarea la comanda o poti face daca deja ai plasat o comanda si asta la scurt timp, pentru ca daca a apucat sa fie facturata, adaugarea nu se mai poate lipi de comanda initiala. Nu e nici o taxa suplimentara, e doar un ajutor pentru un reprezentant care a uitat sa treaca vrun produs.

  26. Dana spus

    Comanda se va bloca, daca vrei sa o pastrezi la aceasi valoare, e nevoie sa se plateasca in avans suma ce depaseste 400 lei
    Daca nu, trebuie anulata, te hotarasti ce tai din ea si o plasezi din nou.

  27. Dana spus

    Codul de operare este trecut pe chitanta daca e platita la ghiseu, nu la bancomat!

  28. Dana spus

    Din pacate probabil coordonatoarea dvs nu v-a informat si din nou … probabil v-a scapat mentiunea din orice brosura Avon, unde este mentionat faptul ca data trecuta pe produsele Avon este data de fabricatie, nu de expirare, data de la care produsele sunt valabile cel putin inca 30 luni! Aceasta informatie o puteti verifica personal sunand la relatii clienti sau pur si simplu deschizand brosura campaniei nationale 3 la pagina 10, alteori e mentionata pe ultima coperta ;)

  29. Avon vinde produse expirate!!!!
    Buna ziua, numele meu este Ioana si sunt din Cluj-Napoca.
    Zilele acestea am comandat din brosura Avon 3/2012 de la pagina 232, un set compus din “lotiune usoara de corp cu floarea de lotus” si “gel de corp exfoliant cu floarea de lotus” ambele din gama Planet Spa. Pretul setului era de 30 RON, in conditiile in care produsele separa costau 34 RON gelul si 36 RON crema. Ieri intru in posesia minunatului set, de fapt erau 2 seturi, comnadasem unul si pentru surioara mea, sa ii fac o surpriza. Ajung cu ele acasa si incep sa citesc etichetele produselor. Ce sa vezi…constat cu stupoare ca ambele produse erau expirate. Gelul expirase in 21.10.2011, iar crema in 04.01.2012. Mai mult pe ambalajul gelului nu scria nici un cuvant in limba romana. Din cultura mea generala stiu ca orice produs comercializat intr-o tara trebuie sa aiba traducerea in limba respectiva.
    Sa va fie rusine!!!!!!!!!!!! La protectia consumatorului cu voi. Maine la prima ora voi fi acolo.

  30. Buna ziua! Astazi am platit factura Avon la un bancomat BCR. Pentru dovada platii imi trebuie un cod de operare ceea ce nu vad pe chitanta:) Pe chitanta am data,ora,atm,secv,suma,nr reprezentant si nr factura :) Ce fac in acest caz? Multumesc

  31. deeootssaa spus

    ce se intampla daca la prima mea comanda de la inscriere depasesc 400 de lei??

  32. Eu am o intrebare…defapt un dubiu, ce presupune adaugarea la comanda? Taxe suplimentare?

  33. Dana spus

    Andra, nu se plateste nimic in plus la banca in afara de comisionul pe tranzactie care poate fi doar de 1-2 lei cel mult. Probabil cine nu ti-a explicat nu s-a facut bine inteles. E posibil sa fie vorba de taxa de transport de 7,5 lei care se adauga la comanda ta, dar aceasta este inclusa in valoarea facturii pe care trebuie sa o platesti! Cat priveste cataloagele acestea se vand numai la set si exista intradevar set de 3 bucati, set de 5 bucati dar si seturi mai mari. Incearca sa te informezi in pagina ta persoanala Avon si ia legatura cu coordonatoarea sau altcineva de la zona ta pentru a te lamuri pe deplin referitor la intreaga activitate de reprezentant Avon, pentru a-ti fi totul clar. Aici nu sta nimeni sa te instruiasca, mai ales ca ai un coordonator care are obligatia sa te indrume si ia si un comision in urma activitatii tale!

  34. Dana spus

    Dana, pentru a anula un produs care nu a venit suna la relatii clienti si anuleaza-l, asta numai daca in momentul plasarii comenzii nu a fost cu bulina rosie!

  35. Andra spus

    Buna!

    Tocmai m-am inscris ca reprezentant si am citit undeva ca, atunci cand platesc factura la banca, va trebui sa mai platesc o taxa (aprox. 7-8 lei). Am auzit si ca, atunci cand primesc coletul, trebuie sa platesc o taxa, dar nu stiu sigur daca de fiecare data, sau doar in anumite conditii.
    Coordonatoarea me anu mi-a vorbit despre asta, cum nici despre cataloage. Este necesar sa comand un set, sau pot comanda doar cate am nevoie (3 spre exemplu).

    Multumesc anticipat pentru raspuns!

  36. dana spus

    Va rog mult sa-mi spuneti si mie cum se poate anula un produs nedisponibil,dar care vine automat la urmatoarea comanda.multumesc

  37. AVON feelings spus

    Mery, cel mai bine verifici la relatii clienti. Daca intarzierea nu a fost foarte atat de mare incat sa intre in datele noastre ca si rau platnic atunci nu e nici o problema, chiar daca a iesit din staff se poate face o reinstalare.

  38. AVON feelings spus

    Da, Adina produsele de care vorbesti se iau in calcul pentru valoarea comenzii incarcandu-ti valoarea care-ti manaca din creditul disponibil, la fel ca de altfel si produsele din ofertele pentru reprezentanti, dar nu se iau in calcul ca valoare pentru acordarea discountului!

  39. AVON feelings spus

    Da, Alexandra sigur ca poti sa-ti plasezi singura comanda. Trebuie totusi ca sa vorbesti cu coordonatoarea ta sa-ti explice cum sa faci acest lucru.

  40. AVON feelings spus

    Ptr deblocarea contului, suna la relatii clienti ti se vor verifica datele si-ti vei alege o noiua parola.

  41. Pascu Maria Cristina spus

    Mi s-a blocat contul de avon si nu-mi pot plasa comanda.

  42. Alexandra spus

    Buna!

    As avea si eu o intrebare. Sunt reprezentatnt Avon de ceva timp,as vrea sa stiu daca imi pot plasa singura comanda online fara a depinde de coordonatoare mea.

    Va multumesc

  43. ADINA spus

    buna ziua!am si eu o intrebare…produsele cu sigla ultima data in brosura nu se calculeaza?de exemplu am o suma de 420 de lei si maximul in a doua campanie este de 400 dar in aceasta comanda am si produse ultima data in brosura mi se calculeaza 420 sau mai putin adica fara alea cu ultima data in brosura.va multumesc anticipat astept raspuns pe e-mail

  44. mery spus

    mai am inca o intrebare care ma roade de ceva vreme. in urma cu 5 ani am fost reprezentant pe un nume “X”. Dupa o perioada coordonatoarea mea a dat o comanda pe acel nume si a intarziat cu plata pana cand pe numele acela nu s-au mai putut da comenezi. Mi s-a spus ca acel nume a iesit din staf si ca nu se mai pot da comenzi pe acel nume. Intrebarea mea este daca pe acel nume de reprezentant nu se mai pot da niciodata comenzi sau trebuie sa treaca o anumita perioada de timp si apoi pot da din nou comenzi pe acel nume. Vreau sa stiu daca mai pot da comenzi pe acel nume de reprezentant avand in vedere ca a trecut un an de zile de cand mi s-a spus ca acel reprezentant a iesit din staf si ca nu se mai pot face comenzi pe acel nume. va rog mult ajutati-ma cu un raspuns ca de mult caut acest raspuns!!!

  45. elena spus

    as vrea sa stiu care e diferenta dintre coordonator si reprezentant avon?? va rog sa imi raspundeti

  46. AVON feelings spus

    Andreea, este posibil sa nu ai pe cont o adresa unica de e-mail. Din campania 12 nu se mai poate activa contul daca nu are adresa unica de e-mail! Asa ca daca nu ai, deschide-ti un cont ptr o adresa de e-mail, suna la relatii clienti si roaga sa iti introduca adresa respectiva in cont apoi tot acolo soliciti o noua parola.

  47. andreea spus

    nu pot intra pe site-ul avon unde plasez comanda.cand bag nr de reprezentant si parola …imi spune k st invalide,am dat de mai multe ori la schimbare parola,akolo imi zice k o sa primesc un mail cu o noua parola am facul asta de nenumarate ori dar nu merge.ce as putea face?

  48. Delia spus

    Nu va suparati … Dar nu`mi vazusem intrebarea dupa ce am dat refresh si ma gandeam ca n`am trimis`o de aceea am mai intrebat odata . Scuze…

  49. AVON feelings spus

    Delia sa stii ca ai si un lider care ar trebui sa-ti raspunda la orice intrebare legata de Avon si mai ai la dispozitie si servicul relatii clienti! Aici nu e obligat nimeni sa raspunda pe loc! este un serviciu care se realizeaza de buna voie in functie de timpul liber al administratorului. Mai exista si pagina oficiala Avon unde daca ai rabdare gasesti foarte multe informatii!

  50. Ioana spus

    Aha , deci daca sunt Lider , imi pot spune si simplu , Coordonator…

    Va multumesc >:D<

  51. AVON feelings spus

    Ioana, lider sau coordonator este acelasi lucru. Daca se dezvolta un lider poate deveni superior (cand are 4 lideri simpli confirmati in echipa lui) si poate creste de aici mai departe catre junior manager sau senior manager.

  52. AVON feelings spus

    Delia, plata in avans o poti face daca esti deja reprezentant cu orice ordin de plata care l-ai avut intr-un colet, tai suma respectiva si scri de mana cat vrei sa platesti. Daca nu esti reprezentant vechi, adica esti la prima comanda iti notezi nr de reprezentant si incerci sa faci plata la un ghiseu BCR, posta sau CEC rugand sa platesti fara ordin si fara factura, mentionand ca ai de facut o plata in avans fara factura. Trebuie urmarita intrarea banilor in cont, pt ca modalitatea aceasta, in functie de ghiseu poate sa se confirma mai greu.

  53. Ana spus

    Care este diferenta dintre un LIDER si un COORDONATOR ?

  54. Delia spus

    Buna !

    Imi puteti explica va rog pas cu pas ce trebuie sa fac ca sa platesc o factura in avans ? Cat mai explicit va rog , daca puteti !
    Multumesc anticipat !!

  55. Ioana spus

    Care este diferenta dintre LIDER si COORDONATOR ?

  56. Delia spus

    Buna!

    Imi puteti explica va rog , pas cu pas cum pot plati in avans ? Adica ce trebuie sa fac defapt …cum..? :-S

    Multumesc anticipat !

  57. AVON feelings spus

    Catalina daca la prima comanda nu faci de minim 130 ron poti sa nu te califici la programul Nova Junior in care se primesc niste produse cadou timp de 4 campanii consecutive si mai poti beneficia in aceeasi perioada de niste pachete de produse la preturi speciale. Important este sa ai de minim 110 pentru a beneficia de discountul minim de 15%. Pentru mai multe detalii sfatuieste-te cu coordonatoarea ta care ar trebui sa-ti raspunda la toate nedumeririle pe care le ai pe parcurs.

  58. AVON feelings spus

    Laura e simplu! Ai trei variante:

    ia legatura cu coordonatoarea ta,
    uita-te in pagina persoanala la balanta sau
    suna la relatii clienti!

  59. AVON feelings spus

    Daniela, insista la serviciul relatii clienti (o21-3118555) , doar ei te pot ajuta, programul este pana la 21.30 insista ca trebuie sa prinzi liber. Spui CNP-ul si ti se vor solicita mai multe date personale pentru verificare, apoi ti se va comunica numarul de marca si eventual o noua parola pentru pagina persoanal.

  60. costin daniela spus

    mi-am schimbat numele si am uitat nr de marca ce pot face la tel relatii cu clientii nu pot lua legatura cu un operator

  61. laura spus

    cum pot afla daca mama nu sia achitat factura avon

  62. catalina spus

    buna, am si eu o intrebare la prima comanda daca nu fac minimul de 1 milion 300 ce se intampla ? astept raspunsul multumesc

  63. AVON feelings spus

    Detti, daca nu faci comanda in fiecare campanie nu este absolut nici o problema. Dupa 3 campanii consecutive de inactivitate devi reprezentant inactiv dar te poti reactiva cu o simpla solicitare in acest sens catre directoarea zonei de care apartii fara nici o taxa suplimentara. Aceasta perioada poate sa fie si de cateva luni sau de cativa ani, deci nu dureaza perioada, iar daca nu vrei sa mai fii deloc activa, pur si simplu nu mai plasezi nici o comanda. Contul tau ramane acolo inactiv, oricand doresti sa iti reiei activitatea reactivezi contul tau initial.

  64. AVON feelings spus

    Magduta, daca ai fonduri de ten expirate ptr ca le ai de mult timp si nu ai reusit sa le vinzi nu ai ce sa faci decat sa le arunci. Ma gandesc numai sa nu confunzi cumva data scrisa pe ele in caz ca de-abia le-ai cumparat. Multa lume confunda data inscriptionata pe produsele Avon – care e data de fabricatie !!! cum ca ar fi data la care expira! In acest caz lamureste-ti clientele ca dimpotriva produsele sunt foarte proaspete! Acest detaliu este mentionat si pe site si in brosuri, poate verifica oricine si la relatii clienti.

  65. AVON feelings spus

    Elena, nu cunosc situatia acelor rezerve ptr aparatele de ras si parfumul Imperfect, tot ce pot sa te sfatuiesc este sa urmaresti brosura virtuala din site-ul http://www.avoncosmetics.ro

  66. AVON feelings spus

    Diana, nu cunosc aceasta competitie, s-ar putea sa fie o oferta a anumitei zone sau a unui lider in mod special. Poti intreba eventual la relatii clienti 021-3118555

  67. diana spus

    am citit pe un site al unei coordonatoare avon ca daca trimit o poza inmbracata in rochita de plaja pe adresa companiei avon primesc un premiu. este adevarat? in consta acesta si cand il primesc?

  68. Elena spus

    Buna ziua,as dori sa stiu si eu daca vor mai aparea acele rezerve ptr.aparatele de ras barbatesti si parfumul imperfect.

  69. magdwtza spus

    buna. am o intrebare, am niste produse expirate. mai exact 2 fonduri de ten si as vrea sa stiu ce sa fac cu ele, doar nu le pot da asa.

  70. Detti spus

    Buna ziua. Ce obligatii atrage dupa sine faptul ca esti reprezentant?
    Daca nu faci comanda in fiecare campanie ce se intampla?
    In ce conditii se poate renunta la a fi reprezentant?

  71. AVON feelings spus

    Draga Cristina, daca ai fi dat un search pe acest site ai fi gasit mai multe linkuri catre articole despre acest card. iata mai jos doua dintre ele:

    http://avoncosmetics.wordpress.com/2009/08/06/simplifica-ti-viata-cu-cardul-parfumat-avon/
    http://avoncosmetics.wordpress.com/2009/02/02/avon-lanseaza-primul-card-parfumat/

    pentru mai multe detalii suna la liderul tau sau la relatii clienti sau acceseaza-ti contul tau personal Avon daca esti reprezentant.

  72. CRISTINA GHE spus

    Buna ziua.As dori amanunte despre cardul Avon.Multumesc.

  73. AVON feelings spus

    Anna, numai daca reprezentantul are pe stoc, altfel o comanda noua implica numai ofertele din catalogul curent cu preturile aferente!

  74. AVON feelings spus

    ptr Lisa – pe acest site exista o pagina destinata in mod special procedurii de retur. Important este punctul 4 da click aici http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

  75. AVON feelings spus

    pentru Alexandra – daca factura ta nu a expirat poti plasa inca o comanda numai ca trebuie sa te incadrezi in limita de credit disponibila. Calculezi astfel din limita ta de credit scazi valoarea comenzii neplatite (la valoarea care apare in urmareste comnada) si noua comanda nu trebuie sa aiba o valoare mai mare decat diferenta respectiva.

  76. lisa spus

    cum sa fac retur

  77. Alexandra spus

    vreau si eu sa stiu daca pot sa trimit comanda din campania prezenta daca inca nu am platit comanda anterioara, insa mai am la dispozitie 2 saptamani k sa o platesc?

  78. AVON feelings spus

    ptr Deea – Am trimis un e-mail

  79. AVON feelings spus

    ptr Elena, scuze de intarzierea cu care iti raspund dar aici nefiind serviciul relatii clienti fiecare raspunde in limita timpului liber. Returul cand se inregistreaza binenteles ca se calculeaza in asa fel incat sa fie scazut exact pretul la care ti s-a facturat, deci pretul intreg, dar daca ai avut aplicat un discount e normal sa ti se ia in calcul si acesta, asadar ti se va scade suma exacta pe care ai fi avut-o de plata (pret catalog (minus) discount)

  80. AVON feelings spus

    ptr Senya, probabil atunci cand ai facut plata prin ING la detalii de plata nu ai mentionat numarul de reprezentant urmat de numarul facturii respective. Trebuie sa iei de la banca o dovada a platii pe care sa o trimiti prin fax la 021-311.85.58. apoi sa vorbesti la serviciul relatii clienti 021-311.85.55. pentru confirmare. In acest caz nu vei avea penalizarile aferente perioadei de intraziere.

  81. AVON feelings spus

    ptr Anna – Nu, nu se mai poate comanda dintr-un catalog trecut, numai daca cunosti pe vreun reprezentant care are produse pe stoc si e dispus sa ti le vanda la pretul campaniei trecute.

  82. AVON feelings spus

    ptr Viorica – Suma maxima la prima comanda AVON este de 400 ron

  83. AVON feelings spus

    Ptr Anghel Alina. Vad ca stiti adresa de e-mail a serviciului relatii clienti pe care ati trecut-o ca si propria adresa de contact! Cel mai bine era sa o folositi pe aceea!

  84. AVON feelings spus

    ptr Dinu Mioara – Am mai mentionat ca nu dam explicatii detaliate pentru conturile reprezentantilor! Adresati-va coordonatoarei dvs sau serviciului relatii clienti!

  85. AVON feelings spus

    Andrada, Aceea este singura delegatie pe care o poti da. Cauta in pagina ta de reprezentant e posibil sa gasesti si acolo.

  86. andrada spus

    am nevoie de un model de delegatie pt ridicarea coletului,intrucat coletul e pe numele unei prietene in locul careia am pus comanda din ultima campanie.
    stiu ca exista un model de delegatie pe factura,insa nu am nicio factura,si nu am de unde altundeva sa fac rost de model pana luni.
    multumesc anticipat

  87. Buna am si eu o problema cand vreau sa-mi creez un cont numi accepta data nasterii

  88. anghel alina said am si eu o intrebare dada nu platesc factura la timp si o platesc peste 10 zile ce se intmpla si cu cat ma penalizeaza?
    si daka patesc ceva daka imi face probleme cu comanda urmatoare?
    astep raspuns va rog nu ma ocoliti

  89. viorica spus

    care este suna maxina la comanda avon ..prima data ???multumesc

  90. anna spus

    mai pot da comanda dintr-un catalog trecut,la un reprezentant?

  91. Senya spus

    Buna ziua,

    As dori sa stiu cem fac daca am platit la ING si la comandarea comenzii pe intrnet nu apare asta.

    Multumesc.

  92. elena spus

    buna as vrea sa va rog daca imi puteti spune daca imi primeste la retur produsele la pret intreg pe care le-am comandat?va rog mult deoarece am niste probleme persoanele care le-au comandat nu sunt in tara…va rog mult

  93. deea spus

    buna!va rog sa imi raspundeti la o intrebare. m-am inscris la avon in urma cu ceva timp. Am ajuns astfel la a sasea campanie. Incepand cu a doua campanie am dat comenzi de peste 1500 ron. din momentul respectiv liderul meu m-a informat ca trebuie sa platesc diferenta dintre limita de credit si valoarea comenzii. atat ea cat si cei din avon din orasul meu mi-a spus ca in primul an limita de credit este de 400 ron eu insa am vazut pe site cu totul altceva. mai mult decat atat in campania 4 am dat o comanda de 2060 ron si desi am platit 1600 ron a doua zi liderul meu mi-a spus ca a fost anuntat telefonic sa platesc integral comanda. in acel moment imi ramasesera de platit 460 ron. credeti-ma ca m-am chinuit foarte mult sa fac rost de acesti bani. sunt oameni care au incredere in mine si asteapta sa le aduc produsele dar asta nu inseamna ca eu ii pot forta sa imi plateasca produsul inainte de a-l da clientului. vi se pare corect????
    in momentul de fata ma vad in situatia de a renunta la acest “beneficiu” insa nu pentru ca vreau ci pentru ca nu am posibilitatea financiara sa platesc comenzile integral inainte de a-mi fi livrate produsele. astept urgent un raspuns fie pe site fie pe email

  94. AVON feelings spus

    Mariana, se poate face retur pe produsele care au venit in plus. gasesti aici la rubrica de retur la punctul 4 mai multe detalii si adresa unde sa trimiti coletul. Formularul de retur il poti downloada din pagina ta de reprezentant.

  95. AVON feelings spus

    draga Geta, daca produsul respectiv nu a fost cu bulina rosie (atara ca nu e pe stoc in momentul comenzii) in momentul cand ai plasat comanda, poti suna la relatii clienti si rogi sa il anuleze din comanda. Altfel nu se mai poate anula!

  96. AVON feelings spus

    Draga Gabriela, chiar daca numarul facturii nu este corect, important este sa fie corect numarul de reprezentant. Pentru a confirma plata (intrucat sigur nu va putea fi atribuita tie in mod automat fiind gresit trecut nr de reprezentant sau ce reprezinta plata) e nevoie sa trimiti o copie a acestui ordin de plata la repservice.ro@avon.com sau prin fax la 021-311.8558. E bine imediata dupa, sa vorbesti cu cei de la servicu clienti la 021-021-311.8555. pentru a confirma ca totul e ok si ti se va scadea din balanta suma platita. E bine sa mentionezi si cazul in care ai avut intarziere cand tu defapt platisesi, pentru ca daca a trecut ceva timp si ai penalizari dar banii au intrat in cont mai demult ti se vor anula aceste penalizari.

  97. stuparu mariana spus

    buna datorita unei defectiuni am primit comanda dublata va rog frumos sa ma ajutati

  98. geta spus

    buna,am si eu o intrebare.cum pot anula un produs care urmeaza a fi expediat in mod automat?

  99. croitoru gabriela spus

    am platit factura prin card la banca transilvania si am introdus datele gresite am scris la nr de reprezentant si nr de factura tot legat iar knd mia cerut nr de factura nu miam dat seama am sunatao pe mama si mia dat un nr de factura dar nu cea pe care ar trebui sa o platesc un deja platita dar cu toate acestea tranzactia a mers ce pot face in cazul acesta

  100. AVON feelings spus

    Daca exista specificat in brosura se poate vedea si in brosura virtuala si o poti arata si prietenelor tale on-line. Mai exista Ghidul Culorilor care se comanda cu codul 01503 si costa 3.49 lei, acolo se pot vedea diferite nuante la mai multe produse printre care si luciuri de buze.

  101. cristina spus

    as vrea sa intreb de ce la luciu de buze nu prezentati online nuantele disponibile pentru a vedea si clientul ce sa aleaga ca la alte companii?

  102. AVON feelings spus

    ptr Adriana Gut – Nu, nu este posibil! acele cataloage sunt trimise in avans pentru a beneficia ca reprezentant de avantajul de a specula care sunt cele mai bune oferte pentru tine dar si pentru a le avea din timp ca altfel fara o alta comanda nu le poti primi! La alti reprezentanti poate ai impresia ca se poate pentru ca ei probabil sunt in zone de trendsetteri care sunt in avans cu cateva campanii pentru a testa produsele. Altfel in toate campaniile normale se respecta campania nationala curenta in care se pot plasa comenzi numai in intervalul de timp mentionat pe brosura in dreptul campaniilor nationale!

  103. AVON feelings spus

    V-am trimis si un mail. Va sfatuim sa luati legatura cu departamentul relatii clienti la 021-3118555 si eventual sa trimiteti inainte o copie a chitantei la nr de fax 021-3118558 sau prin mail la repservice.ro@avon.com

  104. as dori sa stiu daca in cazul in care am plasat o comanda din campania in curs, am primit produsele si respectiv cataloagele din campania urmatoare nu pot face comanda din campania urmatoare chiar daca sunt tot in campania in curs?
    depinde aceasta posibilitate de vechimea ca si reprezentant avon?
    pt ca stiu ca acest lucru este posibil pt alti reprezentanti

  105. tuluca spus

    daca atunci cand am platit avonul la banca transilvania am uitat o cifra din numarul de reprezentant ( am tastat 6 cifre nu 7) cum trebuie sa procedez sa`mi intre plata pe nr meu de reprezentant ? plzzzzzz trimite`ti pe mail . va multumesc

  106. Dana spus

    Magda, comenzile normale se proceseaza doar incepand din prima joie a celei de a doua saptamaini de campanie. Deci va veni mult mai tarziu. Avand in vedere ca nu se factureaza asa repede se poate suna la relatii clienti sa fie anulata, apoi sa dai din nou comanda dar de data aceasta in regim express.
    Cat priveste adresa unde ar veni comanda daca o lasi asa, asta depinde de ce adresa ai salvata in contul tau Avon, dar si de ce zona apartii, deci nu as putea sa-ti confirm daca ar veni acasa sau nu.

  107. Magda spus

    Am dat din greseala comanda normala,in loc de comanda expres.Comanda m`i se livreaza tot acasa?Daca da cand?

  108. AVON feelings spus

    Ionela, pentru lista mostrelor de parfum, intra in pagina ta la rubrica materiale utile se va deschide lista cu toate mostrele disponibile

  109. AVON feelings spus

    Marinela, Va fi o oferta speciala si pentru aceste in campania viitoare

  110. AVON feelings spus

    Anca, in mod normal ar trebui a doua zi dupa 12 sa fie intrati. Trebuie sa urmaresti contul tau, la Balanta si vezi daca plata a fost scazuta.

  111. AVON feelings spus

    Draga Corina, oricand pe parcurs (deci si daca esti la a doua comanda) si vrei sa plasezi o comanda care iti depaseste limita ta de credit, daca platesti un avans suficient de mare sa acopere diferenta care depaseste limita ta de credit, poti plasa o noua comanda.

    In functie de unde faci plata, banii intra in cont astfel a doua zi dupa ora 12 daca platesti la BCR, in plus daca platesti la BCR si ai comanda retinuta o poti debloca telefonic confirmand plata facuta la relatii clienti (021-311.85.55.) unde va trebui sa dai anumite date din chitanta. In rest la Posta sau CEC poate dura intre 24-48 de ore sau si mai mult, in functie de sistemul folosit de acesta (sunt oficii postale in tara care nu opereaza electronic)

  112. AVON feelings spus

    Crina, odata ce este facturata nu se mai poate face nimic. Atunci cand le primesti poti sa iti descarci din pagina ta formularul de retur, completezi cu grija codul produselor la pret intreg si le returnezi. Numai ca o sa se dureze un pic pana se vor opera in sistem sa ti le scad din balanta, intrucat toate retururile se opereaza la sfarsit de campanie. Mai m ulte date despre retur si adresa unde sa le trimiti gasesti in pagina de retur din acest site, la punctul 4

  113. AVON feelings spus

    Roxana, atunci cand vei fi bun platnic 6 din 6, iti va creste limita de credit la 1800 lei, deci poti plasa comenzi mai mari.

  114. crina spus

    buna ziua! am pus o comanda vineri seara. Am comandat 2 rimele la care se primeau 2 demachiante la 1 ban, insa am comandat si demachiantele, nestiind ca vin automat , fara sa le comand, si azi, sambata, am vazut ca deja mi s-a facturat comanda, dar nu s-a trimis inca coletul, la telefonul de relatii cu clientii nu pot apela in weekend, ce pot sa fac sa anulez comanda celor 2 demachiante care le-am comandat in plus (si care sunt la pretul integral)?multumesc si va rog sa imi raspundeti!

  115. roxana spus

    buna! vad ca apar ca bun platnic 2/6,deci cand voi fi 6/6,voi castiga ceva?

  116. corina spus

    1 – daca sunt la a 2 comanda si am comanda in valoare de 600 ron pot sa platesc avans 200 ron si sa pot da comanda?
    2 – in cat timp dupa ce pltesc la banca intra bani in cont?

  117. Anca spus

    Am platit o factura la City Bank in data de 11.martie pe la ora 11:10. As dori sa stiu in cat timp intra banii in contul Avon ca sa pot pune urmatoarea comanda.

  118. Azumix spus

    O mica problema as avea si eu.
    Am comandat geanta Maja din campania 5,la reducere 19.99…..gentutele cum le iau,pt ca a venit doar cea mare,fara cele mic!?!

  119. Ionela spus

    as dori si eu lista cu codurile pt monstrele de parfum

  120. AVON feelings spus

    Draga Dany, se poate comanda numai ce se gaseste in catalog, uneori se mai modifica ambalajele si vor reaparea in campaniile viitoare. Eu personal nu stiu cand anume vor fi reintroduse. Poti incerca sa gasesti reprezentanti care poate intamplator le au pe stoc si sa le cumperi de la ei, dar sunt foarte mici sanse.

    Pe acest site nu se fac acest gen de reclame, in caz ca doesti sa plasezi un astfel de anunt aici.

  121. AVON feelings spus

    Sa sune la relatii clienti si i se va comunica cel mai exact!

  122. andreea spus

    o cunostiinta de a mea a intarziat cu plata unei facturi cam 4 luni;))….cate majorari ii cresc

  123. Alexandru spus

    am facut o comanda gresita si am produsele acasa ce pot face?nu se pot returna?

  124. dany spus

    as vrea sa stiu dc nu mi se raspunde la intrebare.din cataloage s-au scos parfumuri care pe mine ma incantau celebre ice si extraordinary doresc mult aceste doua parfumuri cum sa fac ..din suflet va rog sa-mi raspundeti multumesc

  125. AVON feelings spus

    Draga Magda, din pagina de reprezentant cand esti la formularul de comanda unde se trec codurile produselor pe care vrei sa le comanzi, daca te uiti mai sus un pic gasesti o rubrica mostre si articole necesare vanzarii. dai click acolo, iti alegi ce vrei si adaugi la comanda apoi te intorci la formularul initial. Pentru pungile de plastic te pot ajuta eu cu codurile
    punga mare cod 46573 = 0,39 lei/bucara
    pungi medii cod 46581 = 0,99 lei setul de 5 bucati
    pungi mici cod 46599 = 0,99 setul de 10 bucati

    In rest insista pe langa coordonatoarea ta care te-a inscris sa-ti explice tot ce trebuie sa stii ca este in obligatia ei! Toate aceste lucruri trebuia sa te invete imediat dupa ce ti-a activat contul!

  126. magda spus

    sunt reprezentant de cateva luni ,dar am nelamuriri de exemplu vreau sa iau mostre de parfum si sacosele din plastric , ce mostre am gasit scrie pagina nu este pentru reprezentanti
    care stie unde sa intru va rog ajutatima,.

  127. dany spus

    as vrea sa comand parfumul extraordinary dar nu mai este in cataloage cum sa fac?

  128. ileana spus

    de ce nu functineaza numerul de relatii cu clientii?
    am nevoie urgent sa mi fie verificata comanda

  129. AVON feelings spus

    Probabil adaugarea la comanda s-a facut dupa ce prima comanda a apucat sa fie facturata, asa ca produsele nu au mai putut fi adaugate.

    Daca nu ar fi fost ultima zi de campanie se putea intra pe adaugarea respectiva si continuata cu o noua comanda. Dezavantajul in cazul in care aceasta noua comanda ar fi fost sub 110 lei era ca nu ar fi beneficiat de discount iar daca ar fi fost sub 50 de lei i s-ar fi va adaugat si o taxa de 5 lei de ambalare. In plus in functie de tipul comenzii se mai adauga separat si o noua taxa de transport aferent noii comenzi.

    Astazi deja incepand o noua campanie nu se mai pot comanda produse la ofertele din campania trecuta. E posibil sa fie unele oferte similare sau daca insistati sa luati un anumit produs poate il gasiti la un pret usor mai mare.

  130. cata spus

    In ultima zi de campanie am trimis o comanda iar in aceeasi zi,mai tarziu am mai adaugat la comanda initiala produse si nu mi-au venit. Ce pot sa fac ca sa le iau?

  131. AVON feelings spus

    Draga Vera, nu exista cod client, daca v-ati inscris intradevar la Avon si nu la un oarecare magazin virtual care sa comercializeze produse Avon, trebuia sa vi se dea un numar de reprezentant caruia i se mai spune si numar de marca si are 7 cifre. Trebuie sa tineti legatura cu cea care v-a facut inscrierea si care are obligatia sa va explice tot ce e necesar pentru a va descurca in aceasta activitate de a fi reprezentant Avon. Mai exista si serviciul relatii clienti unde mai puteti obtine in formatii 021-311.85.55. sau adresa de e-mail repservice.ro@avon.com

  132. AVON feelings spus

    ptr Cata – Daca temenul nu era expirat si te incadrai cu ambele comenzi (cea neplatita si cea noua ) in limita ta de credit, ai fi putut. Dar daca termenul de plata a depasit ti se va bloca comanda si se deblocheaza numai odata cu confirmarea platii la BCR sau cu intrarea fizica a banilor in contul Avon daca faci plata in alta parte (posta, CEC)

  133. AVON feelings spus

    Corina – codul pasului 1 de la Avon 4 este 70151 si costa aprox 19 lei

  134. cata spus

    As vrea sa stiu daca pot face comanda aceasta chiar daca nu am platit-o pe cea anterioara, iar termenul aceleia i-a expirat de 2 zile.

  135. corina spus

    care e codul si pretul primului set de cosmetice din avon 4 u 2010?

  136. vera spus

    am primit la inscriere un cod client si acum nu stiu ce pasi tb urmati pt a-mi obtine un numar de reprezentant si sa pot efectua comenzi.

  137. AVON feelings spus

    Nadia, se suna la relatii clienti la 021-311.85.55. spune numarul de reprezentant si solicita anularea comenzii. Atentie, aceasta poate fi anulata numai in situatia in care nu a apucat sa fie facturata!

  138. nadia spus

    cum sa anulez comanda trimisa?

Lasă un răspuns

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

%d bloggers like this: