Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Contact


subheader.gif

Relatii clienti 021-311.85.55.


Daca aveti nevoie de ajutor, va stam la dispozitie, gata sa va rezolvam orice problema intampinati pe acest site si sa va raspundem la intrebari.

ATENTIE !!!  Cei care sunt deja Reprezentanti AVON si au nelamuriri referitoare la propriile comenzi sau plati, ii rugam insistent sa apeleze doar la telefoanele destinate relatiilor cu clientii mentionate atat in josul acestei paginii, cat si in bara din dreapta a site-ului, la rubrica de informatii, sau sa-si contacteze coordonatorul care are obligatia sa-i sprijine in activitatea lor de reprezentant Avon. NU vom mai raspunde la acest tip de mesaje!!!!

Deci, pentru orice intrebare, nelamurire dar si daca aveti vreo sugestie, referitoare la acest site sau la modul cum ati putea deveni reprezentanti Avon, nu ezitati sa ne contactati la urmatoarea adresa: avon_feelings@yahoo.com

Pentru a ne contacta telefonic va rugam sunati la urmatoarele numere:

0730-073370

header.gif

PENTRU A DEVENI REPREZENTANT AVON

Trimiteti un email cu subiectul  “Vreau sa devin Reprezentant AVON”  in care sa includeti datele dvs. (nume, prenume, varsta, localitate, nr. de telefon, email)

la adresa de email: avon@feelings.com sau avon_feelings@yahoo.com

sau trimiteti un sms la numarul de telefon : 0730-073370

cu textul “vreau sa fiu reprezentant

header.gif

TELEFOANE DE CONTACT PENTRU INFORMATII SPECIFICE

  • AVON – Relatii pentru clienti

021 – 311.85.55.

  • AVON – Relatii pentru Lideri

021 – 311.85.44.

  • AVON – Fax

021 – 311.85.58.

header.gif

Avon2

CadoulTau

55 Răspunsuri to “Contact”

  1. miruna said

    ar fi bine, sa introduceti si alte articole, nu numai cosmetice, de ex, imbracaminte, detergenti, vopsea de par, nu stiu …si altceva, ar fi mai bine

  2. AVON feelings said

    Yomisam, suna la relatii clienti ti se vor verifica datele si-ti vei alege o noiua parola

  3. yomisam said

    cum imi deblochez pagina de reprezentant?

  4. flory said

    am fost si eu reprezentant timp de 2 ani si ceva…insa am terminat liceul si mi-am luat o plasa de vreo 3 milioane de la colege de la care nu ma asteptam (deci de obicei le dadeam produsele si dupa imi dadeau banii la un termen fixat) insa de data aceasta nu iam mai primit..deci sfatuiesc toti reprezentanii sa nu faca aceeasi prostie k mine si sa nu aibe incredere sa dea produsele inainte sa primeasca banii….aqm sunt in italia,mam uitat pe site-uri avon de aici,sunt mult mai multe produse,haine…de toate,ar fi frumos sa introduceti astfel de produse si in romania pentru k de aceleasi produse se satura lumea ;) bafta tuturor…

  5. Dana said

    Mioara, depinde de produse, de regula cele prezentate in Avon Magazine apar si in brosura, acolo numai se accentueaza anumite promotii sau avantajele pe care le ai daca comanzi anumite produse sau o anumita valoare a comenzii.

  6. AVON feelings said

    Draga Mioara, depinde daca te-ai inscris oficial in Avon sau pur si simplu ai incercat tu sa te inscri pe site. Trebuie sa vorbesti cu un coordonator sa-i dai o copie de buletin dupa care te va anunta de nr tau de reprezentant eventual si parola daca iti activeaza ea contul. Daca ai facut toate acestea poate ca nu i-ai dat adresa de e-mail. Cel mai bine vorbeste la relatii clienti (021-3118555) si vezi care e problema, da adresa de e-mail daca nu era salvata in site sau schimba parola daca cumva ai blocat contul incercand de mai multe ori.

  7. ghica mioara said

    buna as vrea sa va spun ca am incercat sa imi fac si eu magina Avon dar nu functioneaza.ajutati-ma si pe mine va rog frumos.o zi placuta va doresc!

  8. ghica mioara said

    as vrea sa stiu si eu daca comandam produse din avon magazine, mai primim discount?

  9. AVON feelings said

    Ana M, toate acete neclaritati ar fi trebuit sa le discuti cu coordonatoarea care are obligatia sa-ti explice aceste lucruri! Sunt foarte multe de spus si nu sta nimeni aici sa-ti faca teoria informarii unui reprezentant de la A la Z !

    In mare facturile se platesc la BCR, Posta sau CEC, mai nou la BRD.
    Castigul tau consta in discountul care il iei pe comenda respectiva. Deci tu recuperezi valoarea cosmeticelor care le vinzi prietenelor la pretul din catalog, dar tie pe factura ti se aplica un discount, care e in functie de valoarea comenzii, de ce produse ai acolo (ca unele nu au discount , unele au discount mai mic etc) deci platesti mai putin. La inceput si daca ai comenzi foarte mici acest discount nu se prea simte.

    Din acest motiv trebuie sa te informezi, daca coordonatoarea ta nu iti explica ai site-ul cu pagina ta personala unde ai o multime de informatii, noutati, sfaturi si chiar ai posibilitatea sa intrebi pe cineva. In plus mai e si Avon Connects-ul o comunitate unde porti schimba imresii cu reprezentanti Avon din toata tara pe teme de Avon si nu numai!

  10. AVON feelings said

    ptr Paliceanu Floarea – Nu trebuie sa faceti nimic in mod special ptr ca in mod automat dupa 3 campanii de inactivitate (in care nu plasati comenzi) deveniti reprezentant inactiv. E bine totusi sa faceti o solicitare in acest sens catre directorul de zona pentru a fi blocat contul. Totusi chiar daca il blocati dupa o anumita perioada care poate fi si de cativa ani va puteti reactiva acelasi cont daca doriti, printr-o cerere catre directorul de zona, fara nici o taxa suplimentara.

  11. ana.m. said

    buna seara:).am si eu o nelamurire..sunt reprezentanta avon de 3 campanii..dar de fiecare data ii dau factura liderei..sa o plateasca..ii dau cat vine factura…de exemplu daca vine 263,97..atat ii dau..pentru ca nu am inteles exact cum pot plati factura…iar nelemurirea mea este castigul meu…care este..cum il iau..?multumesc.

  12. Paliceanu Floarea said

    Buna!Ma numesc Paliceanu Floarea ,sunt reprezentant AVON si as dori sa nu mai fiu deloc.Ce trebuie sa fac?Astept raspuns.Va rog!

  13. AVON feelings said

    Draga Gabriela, au fost multe cazuri asemanatoare cu al tau din diverse cauze. Nu stiu unde sa te sfatuiesc sa te duci in Piatra Neamt, suna totusi la relatii clienti poate te pot ajuta ei. Eventual trimite-le un mail la repservice.ro@avon.com si spune ce ai scris si aici.

  14. Gabriela said

    Buna.Sunt reprezentant de 5 ani si doresc sa am si eu cardul parfumat avon.Am luat legatura cu coordonatoarea mea am completat contractul si i l-am dat pentru a-l trimite si din acel moment nu s-a mai intamplat nimic , cand am sunat-o sa o intreb daca s-a mai facut ceva daca voi avea si eu vreodata acel card mi-a zis ca nu stie nimica si a ramas problema mea cam suspendata.Va rog spuneti-mi ce ar trebui sa fac sau unde este sediul avon in Piatra Neamt, aceste este orasul unde locuiesc, sa merg eu acolo sa vorbesc direct sau nu stiu…dati-mi o alta varianta.
    Va multumesc si astept un raspuns !

  15. AVON feelings said

    Elena ia legatura cu serviciul relatii clienti

  16. elena said

    am trimis ieri o copie de buletin la avon ploiesti si vreau sa reactivez contul meu vechi dar nu mai stiu marca

  17. AVON feelings said

    Emilia adreseaza-te serviciului relatii clienti 021-3118555 sau repservice.ro@avon.com sau coordonatoarei tale. Este nevoie sa completezi un formular tip si sa atasezi o copie de buletin. Daca incerci telefonic, se poate eventual sa obtii mai intai o noua parola dar tot va fi nevoie sa trimiti copia si formularul ulterior.

  18. AVON feelings said

    Laura ai detalii despre retur aici http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

  19. AVON feelings said

    Draga Paula ca reprezentant Avon se castiga si bani – daca ai comenzi in urma carora tu ramai cu discountul aferent comenzii ( de ex iei comenzi de la prietene, famile, rude, colege de 550 lei, la aceasta comanda ar trebui sa ai un discount de 165 lei, adica tu vei strange de la cine ti-a comandat 550 lei dar vei avea de platit factura mai putin cu 165 lei care iti raman tie in buzunar) precum si cu cadouri - daca te-ai incadrat in conditiile competitiilor respective. Daca vrei sa iti dezvolti o echipa poti castiga in plus si un comision pe vanzarile intregii tale echipe de reprezentanti si vei avea si competitii dedicate liderilor.

  20. Paula said

    Am si eu o intrebare…

    Ca reprezentant Avon se castiga bani, sau numai produse ca cadou??

  21. emilia said

    vreu sa-mi schimb numele la avon,,,caci mi-am schimbat cartea de identitate si nu pot,,,nu mai pot intra an contul meu nu stiu ce se antampla ma poate ajuta cineva va rog

  22. Laura said

    Cum se returneaza produsele? Am gresit comanda si mi;au venit produsele in dublu exemplar.Le pot returna?Daca da,ce trebuie sa fac? Mersi.:*

  23. AVON feelings said

    Ptr Madalina Lazar – nu poti fi reprezentant daca ai 13 ani! Conditia pentru inscriere este de a avea 18 ani impliniti!

  24. lazar madalina said

    pot sa fiu reprezentant avon daca am 13 ani?

  25. AVON feelings said

    Anca, suna la relatii clienti eventual obti nr directoarei de la zona de la care aparti si faci o solicitare de blocare a contului tau.

  26. AVON feelings said

    Andreea, referitor la informatiile de incarcare cartela AVON ti-am trimis un e-mail

  27. andreea said

    am primit cadou o cartela my avon cum sa o activez????????????

  28. anca said

    Buna,
    Sunt reprezentant avon si vreau sa ma retrag, locuiesc in Arges, in.com. Budeasa nu mai stiu numarul de telefon al coordonatoarei. Va multumesc si poate ma ve-ti ajuta.

  29. AVON feelings said

    Adriana, vina probabil este a coordonatoarei. Daca un produs e comandat si nu e disponibil va fi mentionat pe factura daca va veni automat data viitoare pentru ca nu a fost pe stoc sau nu va mai putea fi livrat. Daca nu apare pe factura codul (sau nr de bucti solicitat) inseamna ca cea care a plasat comanda a omis sa il treaca.
    Din moment ce esti activa, inseamna ca deja coordonatoarea ti-a facut cont. Poti afla la rel clienti la 021-3118555 daca e activat si daca da cere o noua parola si te loghezi cu nr de reprezentant si noua parola.

  30. AVON feelings said

    Draga Alina, sigur ca poti dar trebuie sa iei legatura cu coordonatoarea ta sa-ti explice cum sa-ti accesezi pagina ta si pe parcurs sa tii legatura cu ea, ca ar trebui sa fie disponibila si pe viitor cand ai neclaritati.

  31. alina said

    buna..sunt reprezentant avon prin intermediul unei fete de aici din sat..si cand trebuie sa dau comenzile trebuie sa vorbesc cu ea,nu as putea sa dau comanda direct pe net,sau sa vorbesc eu cu coordonatoarea? trebuie numaidecxat sai dau acelei fete sa imi dea comanda?..raspundeti-mi..YM:alishia_alysh13

  32. adriana said

    pana acu cateva luni nu am avut probleme dar de fiecare data imi lipseste cate ceva……va rog frumos sa nu se mai intample……am dat comanda de 4 seturi de inele…si mi-a venit doar 2……scuzati-ma dar este bataie de joc….vreau macar sa stiu a cui este vina…a dumneavoastra sau a coordonatoarei……si cand incerc sa fac cont…nu merge…..de ce ???

  33. AVON feelings said

    Sunati la relatii clienti si solicitati o alta parola sau pur si simplu solicitati direct pe site ( la am uitat parola) trecand adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat si va veni automat o noua parola pe e-mail. In cazul in care coordonatoarea v-a activat pagina e posibil sa fi trecut o adresa gresita asa ca cel mai sigur este varianta cu serviciul relatii clienti, doar ca se prinde uneori cam greu. Vi se vor cere datele din buletin pentru autentificare si va puteti alege ce parola doriti.

  34. Delia Apotrosoaei said

    Buna !Sunt reprezentant Avon si cu ceva timp in urma am incercat sa imi fac cont pe http://www.avoncosmetics.ro . Am introdus corect , toate datele care se cereau , dar cand sa ma loghez , scria ca nu am introdus corect parola si mi`a aparut cuvantul acela ajutator pentru a mi`o reaminti…dar acest cuvant ajutator nu era acela pe care il pusesem eu.Era altul.Am mai incercat sa fac contul din nou si cand dau “Submit” imi zice ca cererile de autentificare au ajuns numarul maxim . Ma puteti ajuta cumva , sa pot intra si eu pe contul meu?

    Multumesc anticipat,
    Delia

  35. DANIELA said

    Mesaj: FAC UN APEL CATRE OAMENII CU SUFLET SI CREDINTA AN DUMNEZEU VA ROG MULT DACA PUTETI AJUTA O FAMILIE CU [ MANCARE HAINE]AM 2 BAIETI 5 SI 15 ANI MA AFLU LA LIMITA DISPERARI MA ROG LA DUMNEZEU SA FACA O MINUNE SI PENTRU COPII MEI ……CONTACT. TEL. 0758683056…MEHEDINTI. ORSOVA MA ROG LA DUMNEZEU PENTRU UN STROP DE SPERANTA SI BUCURIE PENTRU COPII MEI AM TRIMIS 1260 DE MESAJE CU SPERANTA DE A READUCE UN STROP DE BUCURIE COPIILOR MEI AN MOMENTUL DE FATA SE POATE CITI TRISTETEA PE FATA LOR SI ESTE FOARTE GREU CA PARINTE SA ATI VAZI COPII LA O VARSTA ATAT DE FRAGEDA CA SUFERA CA NU AU PUTINUL CARE LEAR LUMINA SI LOR FETELE POSOMORATE………ESTE GREU DE LUCRU NU GASIM AN SITOATIA DE FATA CE SA MAI FAC SA ..FUR…NU POT NU AMI RAMANE DECAT SA TRAIESC CU SPERANTA CA DUMNEZEU VF FACE UN MIRACOL SI VOI PUTEA IESI DIN ACASTA SITUATIE ……..DUMNEZEU SA VA AJUTE PE TOTI OAMENIII………….VA MULTUMESC MULT MULT MULT

  36. ileana said

    numarul pt relatii cu clienti nu functioneaza si am o problema in legatura cu comanda….va rog nu va mai bateti joc de noi

  37. AVON feelings said

    ptr Duman – Interesati-va la serviciul Relatii Clienti!

  38. AVON feelings said

    Lacramioara, din pacate raspunsul meu vine probabil prea tarziu, dar la acea intrebare va poate raspunde doar coordonatoarea sau sa reusiti sa prindeti serviciul relatii clienti. Daca obisnuiti sa folositi pagina dvs Avon puteti intra in urmareste comanda si vedeti status-ul ei.

  39. AVON feelings said

    Elena, daca vrei sa renunti la colaborare ca reprezentant Avon si sa nu mai primesti sms,colete,comenzi nelansate trebuie mai intai sa intrati in pagina ta Avon si sa debifezi optiunea de a mai primi e-mail-uri si mesaje sms, apoi sa soliciti la directorul de zona sa fie blocat contul la cererea ta. Altfel dupa 3 campanii consecutive de inactivitate contul devine automat inactiv, dar e posibil sa mai primesti mesaje sau coordonatorul sa-l activeze din cand in cand.

  40. Duman Daniela said

    vreau sa ma retrag am faqt cerere dar nu stiu daca mi.a fost acceptata,va multumesc

  41. am plasat o comanda din 09.01.2010 nu mi-a sosit din cauza unei fise care trebuia trimisa de la Campina.Am sunat zilnic si la Campina si la Bucuresti sa vad daca s-a deblocat comanda.Astazi am incercat sa reiau legatura la informatii la Bucuresti dar intra tot timpul robotul si da aceasta adresa de contact.vreau sa stiu va rog daca a fost deblocata comanda si cand o primesc.A trecut mai bine de o saptamana de cand am dato expres cu livrare la domociliu
    va multumesc

  42. elena said

    Am si eu o intrebare,daca vrem sa renuntam la colaborare ca reprezentant Avon sa nu mai primim sms,colete,comenzi nelansate personal,cum procedam?

    Va multumesc.

  43. diana said

    vreau si eu crysatl aura o sa il mai bagati la vanzare?
    va rog daca il aveti sa imi spune-ti cum il comand este cel mai tare parfum si nu l-am gasit multumesc.

  44. AVON feelings said

    se returneaza sau se gaseste alt client

  45. nikole said

    daca cineva nu mai vrea comanda ce pot face cu produsele?:D

  46. nikole said

    daca cineva mia facut comanda si nu o mai vrea ce pot face?

  47. Dana said

    Da, devenind reprezentant AVON vi se va activa o pagina proprie de unde va administrati contul, mai ales va puteti plasa comenzile on-line. In caz ca aveti ocazional probleme cu intrenetul va puteti adresa coordonatorului care v-a inscris si va poate ajuta sa plasati comanda.

  48. Maria said

    As avea si eu o intrebare. Daca devin reprezentant Avon, comanda o voi da pe net? astept raspuns…

  49. Dana said

    In primul rand pe site-ul acesta e scris destul de clar ca nu raspundem problemelor specifice celor care sunt deja reprezentanti. Aici nu este serviciul relatii clienti! Este si indicat telefonul relatii clienti (este si pe bara si la contact – 021-3118555 ) si sunteti sfatuiti sa apelati doar acel numar daca sunteti reprezentanti AVON! In plus cel mai normal era sa luati legatura cu coordonatoare dvs care are obligatia sa va raspunda la orice intrebare, ia un comision de pe urma activitatii dvs si are deci obligatia sa va sustina in orice problema ati avea, fie cu un sfat fie chiar sa va ajute in anumite probleme.

    Referitor la confirmarea de plata aceasta aplicatie nu merge intotdeauna, ea este valabila momentan doar ptr platile facute la BCR, dar cel mai sigur este ca dupa ce dati o comanda (ne mai facand confirmarea online de plata) sa asteptati putin iar daca comanda dvs se blocheaza sunati la rel clienti, dati datele din chiatanta si va deblocheaza pe loc! Programul rel clienti este 9.30 dimineta-9.30 seara

  50. Sanz said

    As avea si eu o intrebare…Cand vreau sa inregistrez pe internet dovada de plata imi zice ca codul de operatie nu este valid.Nu l-am scris gresit.Am incercat de vreo 10 ori si tot nu merge.Ma puteti lamuri cat mai repede posibil?VA rog.Va multumesc anticipat!

  51. Dana said

    Comenzile se anuleaza pana a fi facturate sunand la rel clienti 021-311.85.55.

  52. andreea said

    cum anulez o comanda…dar cat mai repede posibil

  53. Dana said

    Draga Ana, in caz ca nu primesti in cursul zilei de astazi un raspuns, poate din cauaza unei erori a adresei de mail pe care ai lasat-o aici, trimite din nou aceasta solicitare alaturi de datele tale personale la adresa avon@feelings.com si vei primi mai multe informatii in cel mai scurt timp.

  54. Dana said

    Va rog insistent nu mai trimiteti acest gen de mesaje intrucat aici nu este serviciul de relatii cu clientii! Pentru aceasta aveti un telefon special pe care va rog sa-l folositi!

  55. dumitru carmen simona said

    doresc sa anulez comanda cat mai repede posibil

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

%d bloggers like this: