Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Catalog Avon


subheader.gif

Daca doriti sa rasfoiti virtual cea mai noua broşura AVON, dati click pe link-ul de mai jos

http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/pr_ebrochure.page

sau din pagina principala Avon unde trebuie sa alegeti “e-brosura Avon” din partea dreapta:

http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/home/home.jsp

 

oferta_comanda_C12-2009

header.gif

LECTIA  TA  DE  MACHIAJ

Avon2

header.gif

Daca aveti nevoie de un reprezentant sau daca sunteti deja client Avon dar ati dori sa deveniti propriul reprezentat pentru a va bucura de bonusuri si alte avantaje, nu ezitati sa ma contactati la numarul: 0730 073370 sau prin e-mail la adresa:

cosmetice-avon@consultant.com sau  avon@feelings.com

campania 11 campania 9 campania 8 6.jpg

header.gif

CadoulTau

35 Răspunsuri to “Catalog Avon”

  1. AVON feelings said

    Ana, campania 13 incepe pe 10 septembrie 2009.

    Da se poate reactiva ( daca nu a fost cumva blocat din cauza vreunei intarzieri de plata )dar trebuie facuta o solicitare in acest sens la directoarea zonei de care apartineti, eventual sa va puna in legatura cu coordonatoarea la care sunteti repartizata pentru a va ajuta pe parcurs daca aveti unele intrebari sau nelamuriri. Daca nu mai stiti numarul de contact al directoarei, sunati la relatii clienti si cereti acolo, spunand nr dvs de reprezentant si faptul ca intentionati sa va reactivati contul.

  2. ana said

    buna.am si eu o intrebare.dak nu am mai plasat o comanda de aproape un an(nu erau destule pers interesate si era mai mare deranjul) pot sa incep sa plasez comenzi asa,pur si simpu sau mai trb sa fc cv inainte?

  3. ana said

    cnd apare brosura din campaqnia 13/2009 ???????????? :-??

  4. AVON feelings said

    Arca, ofertele pentru reprezentanti vin automat in colet celor care sunt deja reprezentanti Avon.
    Fiind reprezentant ai acces din pagina ta proprie Avon la ofertele exclusive de pe internet, deci nu le poti vizualiza pe acest site unde ai scris acuma, ci numai din contul tau dupa ce te-ai logat in pagina ta personala Avon.

  5. AVON feelings said

    Mihaela, daca esti deja reprezentanta, atunci cand plasezi comanda bifezi si setul de 5 sau 10 cataloage din campania viitoare, care vor veni contra cost.

    Setul mic de 5 brosuri costa 7,5 lei
    Setul mare de 10 brosuri costa 12,5 lei

  6. AVON feelings said

    Nicoleta, daca nu esti deja reprezentant Avon, trimite o solicitare la adresa de email avon_feelings@yahoo.com in care sa iti dai datele de corspondenta.
    Daca esti deja reprezentanta Avon contacteaza-ti coordonatoarea care ar trebui sa-ti ofere gratuit o brosura.

  7. arca said

    eu nu vad nicaieri oferta pt reprez;unde sunt noutatile campaniei>> in ce sectiune??

  8. MIHAELA said

    cum sa comand cataloage de avon?

  9. nicoleta said

    cum pot comanda si eu un catalog avon?

  10. Dana said

    Uneori mai apare doar in ofertele pentru reprezentanti

  11. claudia said

    cand mai bagati lotiunea de corp little black dress????ca am avut mai multe comenzi si nu mai apare?:d

  12. AVON feelings said

    Da exista, pe site-ul oficial Avon! Trebuie sa luati legatura cu coordonatoarea dvs sa va dea datele de acces, parola si indrumarile de rigoare.

  13. edit said

    Sunt reprezentant de 2 luni si nu stiu sa mi fac singura comenzile. exista un site special unde pot plasa comanda? Va rog ajutati-ma

  14. Dana said

    Nu am inteles in ce a constat acea greseala. Daca suma s-a platit intradevar, singura greseala ar fi putut fi sa ajunga in alt cont sau in contul altui reprezentant. Iar in acest caz se poate dovedi cu chitantele respective intrucat acolo se arata numarul de marca a reprezentantului carui cont a fost alimentat cu plata respectiva.

  15. ioana said

    SUNT REPREZENTANT DE 2 ANI JUMATE SI NU MI SA INTAMPLAT SA DAU COMANDA SI SA NU MI VINA PANA SAMBATA .MA MINTERESAT DE CE NU A VENIT COMANDA SI RASPUNSUL A CA LA DIANA CA NU AM PLATIT MA M DUS CU TOATE FACTURILE CE LA INCEPUTUL ANULUI SI RASPUNSUL FINAL A FOST O GRESEALA DAR CA TREBUIE SA PLATESC SUMA DE PE FACTURA EU NU DISPUN DE ACEASTA SUMA CE TREBUIE FACUT?MULTUMESC.

  16. Dana said

    pentru aceasta aveti un coordonator sau puteti suna la relatii clienti la nr 021-311.8555.

  17. AVON feelings said

    Da, se poate plasa o comanda chiar daca nu ai platit ultima factura, numai daca termenul acesteia din urma nu a expirat sau daca cele doua comenzi cumulate nu vor depasi limita creditului disponibil.

  18. dydy said

    buna!vreau si eu sa stiu va rog daca poti plasa o comanda daca nu ai platit factura anterioara??multumesc

  19. aiDA said

    vreau si eu o trusa de unghii cu aparatul acela.cand il mai bagati in brosura?

  20. Dana said

    Nu e obligatoriu sa dai comanda in fiecare campanie , dar uneori sunt anumite competitii unde se castiga premii si daca nu plasezi o comanda minima poti pierde premiile respective, unele vin automat nu e pe baza de tragere la sorti. In rest daca trei campanii consecutive nu plasezi nici o comanda devi reprezentant inactiv si te scoate din lista reprezentantilor activi dar se poate reveni dand oricand o noua comanda!

  21. Dana said

    Trimite un mail la avon@feelings.com sau avon_feelings@yahoo.com intrucat am incercat sa-ti raspund la adresa lasata pe site dar nu e corecta mi s-a returnat mail-ul!

  22. lavinia said

    din catalogul C4 nu am comanda decat de 40 lei ….are ceva daca o pun numai de atat….

  23. Dana said

    Pai daca este de 360 normal nu depaseste limita de 400 ron si nu are de ce sa o blocheze! Asta numai daca nu ai comenzi anterioare neplatite. Daca ai comenzi anterioare le poti plati si balanta fiind din nou pe zero ai din nou dreptul la alte comenzi care sa nu depaseasca 400 ron.

    Scuze de intarzierea raspunsului!

  24. AM SI EU O NELAMURIRE,DACA AM VOIE SA FAC PANA IN PATRU MILIOANE ADICA SA NU DEPASESC DELOC DE 4 MILIOANE.EU MI SA DAT COMENZI IN VALOARE DE 3600 AM VOIE SA O DAU FARA SA-MI BLOCHEZE COMENZILE.ASTEPT RASPUNS URGENT VA ROG FRUMOS

  25. Dana said

    ptr Nicodim – scuze de intarziere … tot ce pot sa va sfatuiesc e sa incercati sa gasiti un reprezentant Avon in apropiere de unde locuiti care va poate ajuta cu produsele. Asa ar fi mai usor sa comunicati. Pentru asta eventual puteti lasa un mesaj aici cu zona in care locuiti si poate un reprezentant de acolo observa si va trimite un mesaj.

  26. Dana said

    ptr Simona – Retururile trebuiesc platite, deci se plateste factura asa cum este si returul se va scade in campania urmatoare, dar ele trebuie platite!

    Ptr Olguta – daca esti reprezentant cataloagele se comanda impreuna cu produsele, au un cod special. Daca nu esti reprezentant solicita cuiva care este sa-ti procure aceste brosuri, eventual celei de la care obisnuiesti sa cumperi produsele Avon.

  27. simion diana said

    da am platit mereu si la timp,dar s-a facut o incurcatura cu niste ceasuri care miau venit in plus si lea-am dat la retur..si le-au tot bagat si le-au scos din facturi k nu mai stiu.

  28. bubulinutza said

    pt Siomion Diana: esti sigura ca ai platit si factura din nainte celei din catalogul 14?? se poate ca acea suma sa fie o restanta mai veche. SAU ai depasit limita de credit iar acea suma 130 lei este avansul pe care trebuie sa l platesti pentru ca comanda sa it fie deblocata si livrata!
    contacteaza-ti coordonatorul si te va lamuri!!

  29. simion diana said

    buna ziua, am si eu o mare nelamurire.sunt reprezentant iar in campania trecuta,cu nr 14 am primit o factura pe care scria k am de plata 54,21 lei.am platit-o si am trimis urmatoarea comanda din campania 15.comanda am trimis-o marti si le-am promis clientelor k pana vineri isi au produsele.aseara adik miercuri pe la ora 23 am primit un mesaj de la avon kum k as avea de plata inca 130 lei..,iar aktuala komanda va fi blocata pana platesc..kum se poate intampla asa ceva??.de ce nu era trecuta suma pe factura,sau de ce nu o trece pe aktuala factura..daca eu nu dispun de aceasta suma momentan ce fac_imi dezamagesc clientele ,care cu siguroanta nu vor mai comanda data viitoare,aceasta nefiind singura data knd intarzie.cu stima astept un raspuns urgent.multumesc anticipat.

  30. Ileana said

    Devenind reprezentant! :))

  31. claudia said

    cum sa comand singura produse de la avon?

  32. Dana said

    Daca esti deja reprezentant Avon iti poti activa contul personal cu ajutorul coordonatorului tau si acolo ai facilitatea sa plasezi comenzi on-line.

    Daca doresti sa devi reprezentant Avon trimite un e-mail la avon@feelings.com prin care soliciti acest lucru, mentionand varsta, localitatea si un numar de telefon de contact.

  33. miha said

    cum sa fac comanda de produse online? multumesc

  34. Dana said

    Daca esti reprezentant, atunci cand faci o noua comanda adaugi la ea codul setului de brosuri pe care-l doresti!

  35. cris said

    interesant…cum fac sa comand cataloage???:-?

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

%d bloggers like this: