Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Produse Avon preferate, produse vedeta

Publicat de Dana pe iunie 4, 2009


produse

17 Răspunsuri to “Produse Avon preferate, produse vedeta”

  1. sorynella spus

    eu sunt multumita d produsele AVON. am comandat multe si pt mine si cadouri pt alti.dar nu am reclamatii. oricum va rog puteti pune in vanzare din nou geanta MAJA.multumesc.

  2. AVON feelings spus

    Adelaida imi pare rau dar trebuia sa stii regula asta!

  3. ad3layda spus

    aaaaaa si inca ceva am uitat…….am avut odata comanda de la o doamna de nijte rujuri si toate erau la 30 lei buc….si toate erau pe nuante de roz foarte frumoase…si cand a venit comanda m-am facut de tot rahatul mi-au venit niste culori de o luai la fuga toate erau maronii si rosii…….va dati seama ca eu am platit rujurile si erau in val de 1milion si vreo 30 de lei…ca nu le-a mai cumparatat…..nu sunt aceleasi nuante ca in catalog…..

  4. ad3layda spus

    mai eu sunt reprezentanta de ceva timp 2 3 ani….si sincer am avut si multumiri si nemultumiri….acum am plasat o comanda de 10milionane 1000de lei…si m-am suparat ca nu am discount de 30% …si am doar de 25….cica trebuia sa fiu activa ultimile 3 comenzi…si din cat9 nu am dat comanda si pt asta nu mi-au dat dicount de 30%….magarie pe fata…..nu e corect sincer…….atata m-am chinuit sa fac o comanda mare si pt nimic…..si nici macar cadoul nu e frumos ..o esarfa de plaja…..si noi suntem in septembrie:))…in fine…….

  5. AVON feelings spus

    Draga Anca, ca mai peste tot nimeni nu poate satisface pe toata lumea si mereu mai exista si nemultumiti, asa ca in cazul tau. Ca in orice afacere trebuie impuse niste reguli care sa duca la profit si Avon nu a ascuns niciodata regulile sale nimanui! Coordonatorul este obligat sa-i explice reprezentantului in momentul in care se inscrie toate regulile, conditiile si daca nu-i convin nu-l obliga nimeni sa se inscrie! Daca tu nu ai avut parte de o coordonatoare care sa-ti explice corect cum stau lucrurile astfel incat sa te invete cum sa procedezi sa ai un castig cat mai mare nu este vina Avonului ca tu nu ai stiut cum sa speculezi modul de a plasa comenzi pentru a castiga mai mult!

    Si sa-ti corectez cateva din mentiunile tale incorecte pot spune ca discountul maxim la Avon este de 30% si nu 25% (binenteles cu mentinunea ca trebuie sa fie doar produse din brosura si ca nu se iau in calcul produsele in limita stocului, produsele din ofertele de reprezentanti – care deja sunt reduse 70-80% in functie de oferte, si produse de bijuterii sau genti – care beneficiaza de discount fix de 15% indiferent de marimea comenzii!) Deci daca vrei sa castigi trebuie sa fii atenta la lucrurile astea!

    Fiecare reprezentant primeste in mod gratuit in colet 2 cataloage! unul din campania viitoare si unul din campania care urmeaza acestei! Sigur ca daca vrei mai multe trebuie sa platesti pentru ele, dar nu ti se pare corect? Si scuza-ma dar un catalog costa intre 1,28 sau 1,50 in functie de cat de multe comanzi. La fel ca si mostrele costa intre 1 leu si 5 lei seturi de mai multe mostre de parfumuri, creme sau rujuri, nu mai spun ca uneori se primesc gratuit in functie de promotii. Nu cred ca da pe nimeni peste cap o asemenea valoare! Banii pe care reprezentantii ii baga in mostre si cataloage se pot privi ca un fel de mica investitie care ii va aduce mai multe comenzi si automat mai multi bani in buzunar! Sune-mi unde altundeva iti da tie cineva totul gratis mura-n-gura si daca se poate sa si castigi cat mai multi bani. Exista asa ceva? sa-mi spui si mie!

    Cat priveste faptul ca tu raspunzi in fata legii pentru neplata facturii iarasi mi se pare normal. Oricine iti da tie niste produse pe credit asteapta sa le si platesti iar daca nu, te ia la intrebari, pentru ca tu le-ai luat! Iti imaginezi numai ce ar fi ca toate magazinele care dau produse pe credit sa nu traga pe nimeni la raspundere ?! Si fiecare sa spuna ” … aaa, pai i le-am vandut lui cutarica dar a plecat in Spania si nu mi-a mai dat banii! ce sunt eu de vina ?!?!” Deci normal ca trebuie sa-ti platesti factura si sa o platesti la timp, daca nu, ai penalizare de plata, ca oriunde! Ce, daca nu-ti platesti la timp factura de la telefon tie cumva nu-ti pune penalizare?!?! :)))) Hai sa fim serioase!

    Si cat priveste calitatea produselor Avon – simplu fapt ca sunt extrem de cautate si ca numarul reprezentantilor creste in mod continuu ma face sa cred ca nu mai e nevoie sa spun nimic! dar asa cum am spus si la inceput nu poti multumi pe toata lumea si fiecare e liber sa-si faca cumparaturile unde doreste! Tie iti doresc succes la cumparaturi la Sephora! mai ales pe criza asta daca-ti permiti! ;)

  6. Anca spus

    Eu am fost reprezentant avon aproape 5 ani si a fost o mare pierdere de timp, energie si bani pt mine. Astia de la Avon s-au gandit ei bine cand au creat strategia aceasta de vanzari. Bietul reprezentant face toata treaba si are discount maxim de 25%. insa mai sunt si produse fara discount, si cu discout de 10, 15% asa ca din suma castigata se tot scade. Am plasat odata o comanda de 500 de lei iar discountul meu a fost de fix 40 de lei. Sa nu mai vorbim ca se intampla sa pui bani de la tine fiindca un client nu are banii pe loc cand ii vin produsele sau mai si uita ca a comandat, si iar scoti tu bani din buzunar ca doar tu raspunzi in fata legii pentru neplata facturii. o mare pacaleala pentru reprezentanti! ba mai trebuie sa platesti penalizari, din banii tai daca nu platesti factura la timp. Cataloagele le platesti tot din buzunarul tau… vi se pare normal sa platiti pt un material promotional care ajuta firma Avon sa faca vanzari, din buzunarul vostru? Mie nu mi se pare normal sa mai platesc in 10 lei pe cataloage ca nu-mi vand produsele mele le vand ale Avonului. E ca si cum o vanzatoare trebuie sa plateasca pt brosurile de la kaufland ca doar are salar sau cum? totul e facut sa sa faca bani inclusiv de pe reprezentanti. imi zicea coordonatoarea cand am renuntat cat de avantajos e sa faci si 20 de lei intr-o luna far asa faci nimic… Faca sa fa nimic? dar umblatura la cliente acasa? du-te vino cu plasa cu produse, ba nu au banii pune-i de la tine pana cand ia x si y salarul si tot asa? pt ce? aaa da uitasem pt 20 de lei fara sa faci nimic. Fetelor avonul are produse de o calitate joasa, exact ca in supermarket daca vreti lucruri de calitate mergeti in sephora ca macar stiti pe ce dati banii.

  7. AVON feelings spus

    Da, Ella pentru toate produsele Avon termenul de valabilitate este de 3 ani

  8. ella spus

    as dori si eu sa va intreb daca regula cum ca produsele sunt valabile 3 ani d ela data fabricatiei este valabila pentru toate produsele?este acelasi termen si pentru rujuri,fond de ten ,rimel,creme etc?multumesc

  9. lena spus

    produse le avon au garantia 3 ani de zile fiecare apa de parfum are data fabricatiei si nu data expirarii

  10. miruna spus

    va rog frumos sa mai adaugati in revista si parfumul de barbati pasion dance era preferatul sotului meu
    va rugam din suflet si poate ne faceti aceasta bucurie
    va multumim

  11. Dana spus

    Pe produse este scrisa numai data de fabricatie, incepand cu ziua, luna, anul, toate fiind valabile 3 ani de la data fabricarii. Aceasta mentiune este scrisa si pe site si pe fiecare brosura la sfarsit!

  12. MATECIUC CRISTINA spus

    De ce nu sunt inscrise pe produse, in clar, detalii privind valabilitatea lor. Ba ca e inscrisa data de fabricatie, ba ca sunt valabile 3 ani de la data inscrisa pe ambalaj, de ce atatea mistere? Nu este mai corect sa fie scris explicit termenul de valabilitate ca de altfel la toate produsele care se comercializeaza? Sau poate asa e mai usor sa scape de toate expiraciunile lor? Le arunca in EST ca astia sunt saraci si prosti si pun botul la toate produsele scumpe, expirate s.a.m.d…..

    Nu prea-i corect…. Ar trebui sabotati…. Sa se-nvete minte!
    RUSINE!

  13. AVON feelings spus

    Probabil data fabricatiei este in acest an, si asa cum e mentionat in fiecare brosura cat si pe acest site, produsele Avon sunt valabile 3 ani de la data fabricatiei, deci cu siguranta puteti sa il folositi si anul urmator, cu atat mai mult ca nici nu e desigilat.

  14. Irina spus

    Am comandat vara aceasta un ulei de plaja de la Avon. Pe el scrie doar data fabricatiei, adica undeva prin iunie. Nu am apucat sa il folosesc niciodata, deoarece facusem comanda prin iulie si a sosit in august, iar pe aici vreme de plaja nu prea mai e. Vroiam sa va intreb daca acest produs poate fi folosit vara viitoare. Va multumesc anticipat.

  15. AVON feelings spus

    Cred ca detineti informatii total eronate si probabil sunteti indus in eroare de faptul ca nu stiti ca data scrisa pe produse este data de fabricatie si nu data de expirare a produselor. De la data care este inscriptionata pe produse, acestea mai au termen valabilitate de 3 ani de zile !!! Ca urmare a faptului ca avem clienti care sunt multumiti si ne apreciaza produsele, stocurile noastre sunt repede epuizate, asa ca nici nu se pune problema sa apuce sa depaseasca termenul de valabilitate, ce sa mai vorbim despre posibilitatea aberanta de a pune pe piata produse expirate! Ca o dovada in plus, cine cunoaste produsele noastre stie ca la intervale destul de dese pana si ambalajele produselor se innoiesc cu un look nou!

  16. vreau sa va spun ca aveti fooooarte multe produse expirate pe care le vindeti la oameni si de acea toti sunt nemultumiti

  17. Carolincik spus

    parfumul Crystal Aura, care din pacate nu mai este!!!
    si parfumul Christyan Lacroix Rouje…
    + remel Super SHOC !!

Îmi pare rău, comentariile sunt oprite pentru moment.

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 177 other followers

