Avon Cosmetics

Viitorul iţi surâde

Departamentul de relatii cu clientii este limitat

Publicat de Dana pe ianuarie 9, 2008


Vă informam că datorită testarii unor noi functionalităti a paginii de Internet Avon, începând de mâine, 10 ianuarie si pâna la sfârsitul Campaniei nationale 01/2008, accesul telefonic la Departamentul de Relatii cu Clientii va fi limitat.

De asemenea, în cazul în care au nevoie de informatii suplimentare, reprezentantii pot accesa sectiunea Întrebări frecvente de pe site-ul Avon sau sectiunea Contactati-ne pentru a trimite un e-mail Departamentului de Relatii cu Clientii.

Multumim pentru întelegere!

143 Răspunsuri to “Departamentul de relatii cu clientii este limitat”

  1. Dana spus

    Draga Roxana, vad ca folosesti net-ul, asa ca mi se pare normal sa ai si o adresa de e-mail. Suna la relatii clienti si comunica-le adresa ta de e-mail, obtine o noua parola si odata intrata pe site poti gasi ghidul de utilizare a paginii tale personale. Daca ai neclaritati intreaba-ti coordonatorul care are obligatia sa te sprijine. In plus faptul ca vei avea o adresa de mail inregistrata pe site iti confera mai multe avantaje, printre care si faptul ca poti sa acccesezi comunitatea Avon Connects sa fi in legatura cu reprezentanti din toata tara sa aflii opinii sincere despre produsele Avon, sa ceri opiniile altor reprezentanti si nu in ultimul rand sa fii la curent cu multe informatii despre Avon si nu numai!

  2. Dana spus

    Aurora, suna la relatii clienti spui CNP-ul si afli care e situatia!

  3. roxana spus

    va rog sa ma ajutatzi…sunte reprezenntanta avon dar ma ajutat cineva cu comenzile nuleam facut eu.akuma vreau sa le fac pe net dar nustiu cum sa le fac pt ca sunt inregistrata fara email.si nustiu cum sa fac comanda…

  4. aurora spus

    buna ziua! problema mea este ca am avut o comanda (de mlt, nici nu mai stiu acum cat timp), pe care am platit-o pana la data scadenta!!!!!!!! si acum primesc msg ca am de plata o suma plus taxe. de ce?? eu nu mai am chitanta, nici facturi si nici nr de rep nuu il mai stiu,pt ca aceea a fost ultima comanda pe care am dat-o! repet! platita la timp!! ce de facut?

  5. AVON feelings spus

    Oana, inseamna ca nu ai fost atenta si ai plasat de mai multe ori comanda respectiva fara sa observi ca de fiecare data se salvasera codurile! Urmareste procedura de retur din pagina de retur si pentru nelamururi ai o coordonatoarte care sa te lamureasca sau suni la relatii clienti!

  6. oana spus

    buna ziua!am avut o comanda de 140 ron si mie miau trimis comanda de 4 sau 5 ori in plus aceleasi produse numai ca de 5 ori in plus.ce pot face?cum le fac retur…iar factura aceasta respectiv care e de 600 ron trebuie sa o platesc,daca eu nu am comandat atata?

  7. AVON feelings spus

    Vicky ia legatura cu persoana care te-a inscris, este coordonatoarea ta si trebuie sa te indrume pe intreaga ta activitate de reprezentant deci tine strans legatura cu ea!

  8. Vicky spus

    Am devenit de curand reprezentant Avon, insa nu imi stiu numarul de reprezentant si as vrea sa imi fac contul pentru a putea plasa prima comanda. Cum as putea afla numarul de reprezentant?

  9. AVON feelings spus

    Bianca, o comanda anulata ramane o comanda anulata deci nu mai este valabila! Daca a fost doar retinuta si intre timp ai facut plata si nu s-a schimbat campania, atunci suni la relatii clienti si rogi sa o deblocheze.

  10. BYANKA spus

    dak komanda mea a fost anulata deoarece nu am platit factura la timp mai trebuie sa o mai dau inca o data sau se i-a in considerarea si comanda anulata care poate fi activa dupa ce am platit factura?

  11. AVON feelings spus

    Draga Ana, in mod normal ar trebui sa tii legatura cu coordonatoarea ta in mod constant si orice nelamuriri/intrebari/neclaritati ai avea, sa o intrebi pe ea! In plus trebuia sa ti se fi spus de la inceput numarul de reprezentant si il ai scris pe orice factura de a ta. Sigur ca o poti suna pe ea sau la relatii clienti. Aici nu oferim consultanta non stop si nici nu avem de unde sa stim numarul tau de reprezentant!

  12. AVON feelings spus

    Draga Victoria, comanda s-a anulat pentru ca probabil a fost pe ultima zi de campanie si daca plata nu s-a confirmat in timp util aceasta se anuleaza automat la sfarsitul campaniei. Trebuia sa-ti fi spus coordonatoarea ta ca in astfel de cazuri trebuie confirmata plata pentru a nu pierde comanda. In plus depinde daca ai depasit termenul de plata pentru ca in acest caz simpla confirmare nu e suficienta, trebuie sa intre banii fizic in cont, lucru ce poate dura cateva zile in functie unde platesti. Iar in aceste cazuri limita e bine de platit doar la BCR pentru ca se poate confirma electronic plata facturii. Din acest motiv e bine de evitat a se plasa comanda in ultimile zile, mai sunt si stocurile pe terminate …
    Referitor la faptul ca vrei sa renunti a mai fi reprezentant Avon e foarte usor. Prin simplu fapt ca nu vei mai plasa comenzi 3 campanii consecutive vei deveni reprezentant inactiv! numele tau si CNP-ul raman in baza de date si daca peste cativa ani te razgandesti, poti sa reiei aceasta activitate cu o simpla solicitare in acest sens.

  13. AVON feelings spus

    Victoria, nu se poate prelungi termenul de plata, dar veti suporta taxa de penalizare care este in functie de cate zile veti intarzia cu plata facturii.

  14. mincu ana spus

    cum aflu nr de reprezentant,as dorii sa dau o comanda pe internet,e obligatoriu sa imi contactez coordonatoarea? va rog astept un rasp

  15. Victoria spus

    Buna tuturor,

    Am si eu o problema, sunt reprezentant Avon si ieri am facut plata unei facturi(am primit un mesaj ca am comanda blocata pana la plata facturii), atentie!!! in mesaj nu se specifica sa faci si confirmarea platii, drept urmare, azi primesc din nou mesaj ca mi s-a anulat comanda.
    Cand am sunat la relatii cu clientii o d-soara mi-a spus ca nu are ce sa mai faca, deoarece comanda s-a anulat si nu mai pot vorbi cu vreun superior pentru lamurirea acestei situatii, pentru ca informatiile pe care mi le-a oferit sunt corecte.
    Dupa cele intamplate, nu imi doresc sa mai raman reprezentant la aceasta firma neserioasa.

    Succes reprezentantilor!

  16. victoria spus

    ..momentan nu pot plati datoria la avone in valoare de 375 lei..ce pot face pt a prelungi termenul de plata?:(

  17. AVON feelings spus

    ptr Tudor Viorel Dumitru – Contacteaza-ti coordonatoarea !

  18. tudor viorel dumitru spus

    cum pot sa pun comanda pe internet ,sunt reprezentant astept raspuns

  19. mary spus

    ms mult ptr informatie

  20. Dana spus

    Mary, balanta se updateaza automat in momentul in care intra banii fizic in cont

  21. Dana spus

    ptr Bela Georgeta – Comanda normala se va procesa prima joie a celei de a doua saptamani de campanie. Asa ca vei primi coletul in vinerea urmatoare. Daca nu vrei sa astepti atat suna luni la relatii clienti 021-3118555 si anuleaz-o. Poti plasa inca de astazi o noua comanda dar de data aceasta express Lahovari (este numai ptr Bucuresti! ) sau IEHD pentru a intra in posesia coletului mai repede.

  22. mary spus

    stie cineva cum se face update la balanta???

  23. Bela Georgeta spus

    Daca din greseala am pus o comanda normala in loc de cea express…imi mai vin produsele?daca da peste cat timp?nu pot eu merge cu buletinul in unirii unde au sediul sa iau de acolo coletul?trebuie sa astept 2 sapt pana mi’l aduc ei?cum se procedeaza?ce trebuie sa fac?am nevoie urg de acel colet:-s

  24. AVON feelings spus

    Draga Maria, de ieri 25 martie site-ul este sub o noua forma, sunt cateva modificari fata de varianta pe care o cunosti deja si in plus aseara au fost si momente in care s-au semnalat niste erori. Cauta ghidul pentru site din pagina ta si incearca sa te acomodezi cu noua versiune.

  25. AVON feelings spus

    ptr Ana Maria Toader, faxul de la relatii clienti este 021-311.8558, mentionati in atentia departamentului plati.

  26. ana maria toader spus

    buna ziua,as dori si eu un numar de fax de la departamentul plati avon.coordonatorul meu este plecat din localitate si nu vreau sa deranjez.multumesc anticipat.

  27. maria spus

    buna ziua!am si eu o intrebare :de ce in campania 5/2010 cand vreau sa plasez o comanda nu imi arata si pasul in care trebuie sa selectez comanda normala sau prin iehd?

  28. AVON feelings spus

    ptr Flavia Manuela – Chiar nu inteleg cum putetifi coordonator si de 2 ani sa nu va plasati singura comenzile?!? Nu stiu cum explicati reprezentantilor ceea ce trebuie sa stie daca dvs habar nu aveti! Eu zic sa va duceti la sediul de care apartineti sa rugati pe cineva sa va ajute putin in legataura cu modul in care sa va accesati contul on-line sa va lamuriti. Nimeni nu sta aici sa va descrie abc-ul accesarii unui cont Avon!

  29. AVON feelings spus

    EU ANA – intri in pagina ta la noutati si alegi Noua colectie AVON ai acolo toate produsele cu logo-ul avon si lista de preturi.
    Produsul de care spui este etui ptrochelari si este la 12 lei.

  30. EU ANA spus

    as dori sa aflu unde este site-ul cu produse personalizate???
    deoarece o prietena-reprezentanta a primit un portofel rosu in forma de triunghi lung !! am vorbit cu coordonatoarea mea si a spus ca isi face si ea si ca este de comandat pe internet cat ar costa si unde il caut?????

  31. RADU FLAVIA MANUELA spus

    SUNT COORDONATOR.DAR AS VREA SA IMI BAG EU COMANDA PE INTERNET.SUNT DE APROAPE 2 ANI LA AVON,SI DOAR AKUMA VREA SA-MI FAC SI EU COMANDA PE INTERNET. VA ROG MA AJUTATI? SI CUM TREBUIE SA FAC? O ZII BUNA SI FRUMOASA VA DORESC.

  32. AVON feelings spus

    Ela, chiar daca ai aplicata o penalizare pe o comanda asta nu iti afecteaza in nici un fel acordarea discountului pe orice comanda care o vei da. Probabil nu te-ai incadrat in limita minima pentru discount, adica chiar daca ai avut o valoare de peste 110 lei poate in aceste produse au fost incluse bijuterii sau produse in limita stocului sau din ofertele pentru reprezentanti (care nu sunt incluse in valoarea comenzii pentru calificarea ptr discount) astfel incat ai fost sub limita admisa. Incearca sa iei legatura cu coordontoarea ta sa-ti explice mai clar aceste lucruri.

  33. ela spus

    am avut o intarziere luna trecuta, dar mi-am platit penalitatea.Atunci mi s-a parut normal sa nu primesc discont dar nici luna asta nu s-a aplicat reducere. Ce se intampla? Eu nu sunt dispusa sa continui asa.

  34. Roxana spus

    Multumesc mult pentru raspuns.

  35. AVON feelings spus

    Draga Roxana, don’soara respectiva nu era bine informata si daca ai fi dat un telefon la relatii clienti (021-3118555) ai fi beneficiat cu siguranta de un raspuns avizat, nu de parerea unei coordonatoare fara experienta care nici macar nu era informata corect. Sau nu s-a deranjat sa retina corect o informatie care se gasea in toate pliantele!

    Ceasul se cumpara la pretul de oferta de 17 lei daca aveai comenzi cumulate din campaniile 15 si 16 in valoare de 150 de lei! Deci daca nu ai fost activa in C 15, indiferent cat de mare comanda plasai in C 16 nu puteai beneficia de pretul special! In plus, atunci cand faci un retur trebuie sa fi informata ca trebuie sa-ti platesti factura intreaga pentru ca prin faptul ca dureaza ceva pana sunt operate in sistem sa nu fi in situatia sa fi penalizata sau in caz ca ai nevoie de o noua comanda sa iti fie blocat contul din cauza unui rest neplatit.

    Cat priveste returul, acesta se opereaza la sfarsit de campanie si dureaza ceva pana se opereaza in sistem. Nimeni nu te va informa ca s-a primit sau nu, daca nu ai trimis cu confirmare de primire, trebuie urmarit in pagina ta, la sectiunea balanta cand se va scadea. Trebuie pastrat bonul de trimitere prin posta pana esti sigura ca returul s-a operat in sistem, adica vezi la balanta suma respectiva cu minus.

  36. Roxana spus

    Si daca ar fii sa pun o comanda as puneo in bataie de joc as comanda un rujulet de 4 lei sa zicem si cum imi vine 1 jumate inapoi ?? exista o explicatie ? nici eu nu mai iau comenzi :>

  37. Roxana spus

    Am citit mai sus o problema asemanatoare cu a mea :) am comandat ceasul eternal love ( care nu isi merita numele de ceas cu cristale swarosvki s.a.m.d) inainte de al comanda am vorbit la sediu din orasul meu si am intrebat-o pe aceea don’soara daca pot comanda ceasu la pretul de oferta neavand comanda pe campania 15 si comanda pe campania 16 a fost de 3 mil si cv. :) Respectiva mi-a spus ca pot comanda ceasul la oferta daca pun comanda pe campania 16 mai mare de 1 jumate :) zis si facut . Ma trezesc anul aceasta ca primesc ceasul care pana in luna ianuarie nu a fost disponibil la pret stardad. DE CE?! Si am mers la sediu din oras si mi-a spus ca nu este absolut nici o problema si sa ii fac retur mi-a dat un formular si m-a trimis la posta. Am cumparat un plic antisoc pus formularul scris adresa si l-am trimis. Dupa 2 saptampani ,adik pana actual nu am primit nici o confirmare. Macar sa stiu ce si cum. Eu nu am de unde sa platesc in plus 1 jumate , si mai ales dupa ce cei de la sediu mi-au spus sa platesc factura normal. Pe cine sa ascult?? Aia de acolo de sunt pusi pentru informare ? Ar trebuii sa ii pun pe ei sa plateasca ceasul nu? si sa le vina lor inapoi banii :) Vai si cu amar cu informarile ce le-o dati clientilor :) Si unii coordonatori sunt de toata rusinea :) Totusi astept un raspuns sa stiu si eu cam ce ar trebuii sa fac :) pentru ca nu sunt dispusa sa platesc 1 mil jumate in + . Cius

  38. AVON feelings spus

    Elena, un reprezentant care se inscrie la Avon are urmatoarele avantaje:
    •inscriere gratuita;
    •cadouri promotionale lunare;
    •informatii mai detaliate despre produse;
    •produse cu discount de pana la 30 %;
    •castiguri substantiale pe baza de comision din vanzari;
    •cursuri gratuite de beauty & business;
    •programe motivationale speciale canstand in produse cadou sau produse la preturi senzationale;
    •concursuri si cadouri pe tot parcursul anului;
    •invitatii speciale la evenimente AVON;
    •sunt sustinuti de o echipa de profesionisti in domeniul frumusetii si al vanzarii;
    •posibilitate de afirmare intr-o firma de cosmetice de renume;
    •au propria lor afacere.

    mai multe citeste aici http://avoncosmetics.wordpress.com/colaborare/ sau trimite o solicitare in acest sens la avon_feelings@yahoo.com

  39. elena spus

    am vrea sa devin raprezentant avon ce benefici am????’

  40. AVON feelings spus

    Alina, Imi pare rau, nu cunosc!

  41. AVON feelings spus

    Ana, de regula dureaza ceva pana contractul se intoarce semnat abia apoi la urmatoarea campanie trebuie sa depui raportul pe baza caruia se incaseza comisionul. Nu cred ca ti-a recomandat nimeni sa postezi aici si nici in alta parte intrucat nu te poate ajuta nimeni in acest fel. Eventual sa tii legatura cu directoarea zonei de care apartii si ea ar trebui sa stie cel mai bine daca si cand anume se intoarce contractul tau semnat.

  42. Alina spus

    Buna vreau sa stiu daca mai bagati in brosura masca de fata exfolianta clearschin

  43. ana spus

    am si eu o problema…………..m-am confirmat coordonator in decembrie si nu mi-am primit banii nici acum…………contractul e pe numele rinciog gabriela………..am sunat la linia speciala pt coordonatori dar mi-au zis sa postez aici…multumesc anticipat

  44. AVON feelings spus

    Felicia, daca ai uitat nr tau de reprezentant suna la relatii clienti si spune CNP-ul!

  45. AVON feelings spus

    ptr valy Informatiile acestea ar trebui sa le luati de la coordonatoarea dvs!
    Exista un cod special ptr pungute in functie de tipul acestora, le gasiti din pagina dvs la rubrica mostre si produse necesare vanzarii, produse personalizate

  46. AVON feelings spus

    ptr fly girl – Exact, va fi livrat automat la o urmatoare comanda, la acelasi pret care este in oferta cand a fost initial comandat. Pentru o mai mare siguranta se poate verifica la relatii clienti inainte de a plasa o noua comanda daca produsul este disponibil.

  47. felicia spus

    am uitat marca mea de reprezentant.ce trebuie sa fac????

  48. valy spus

    cum fak sa dau komanda de pungute de la avon?
    sunt reprezentant si vreau sa komand ji pungunte pt klientii mei k sa nu le mai dau komanda in pungute de plastic

  49. flygirl spus

    buna , am si eu o problema si as vrea sa ma lamureasca cineva ?…
    am comandat un set de bijuterii Valentine [cercei + colier] insa mi-au venit doar cercei … persoana caruia ii trebuia setul il vroia intreg.. si debea am convinso sa mai ia cercei.. ideea este ca pe facutura spune ceva de genul ” colier nedisponibil, va fi expediat automat” .. adica?… o prietena mi-a spus ca o sa-mi fie trimis impreuna cu comanda urmatoare… insa nu stiu ce sa cred… daca n-o sa-mi fie trimis o sa fiu pusa intr-o situatia destul de dificila cu persoana care a comandat setul… deci va rog lamuriti-ma si pe mine :)… multumesc anticipat!

  50. cristina spus

    buna in campania 15 am comandat parfumul im bloom care avea ceasul in pretul lui inclus parfumul a sosit dar ceasul cind!!!! daca poate sa imi spuna cineva

  51. Dana spus

    Ceasul deja e disponibil pe stoc si va fi livrat cu o urmatoare comanda.
    Comanda se poate imparti dar limita de credit banuiesc ca daca e tot 400 lei, valoarea cumulata a comenzilor impartite tot va depasi 400 lei!

  52. cristea lacramioara spus

    daca am o comanda mai mare de 400 ron o pot imparti in doua ca sa nu mai platesc in avans

    - la campaniaprecedenta am comandat si ceasul de 170 ron si nu a sosit,va mai fi trimis?

  53. Flori spus

    buna as vrea si eu sa stiu daca ma pot transfera pe alt nume dar acelasi cont sa am vechimea si tot ce aveam pe celalalt nume se poate daca da atunci cum.multumesc

  54. gaman adela spus

    buna
    am si eu o intrebare .pot plasa doua comenzi in aceiasi luna dintro singura companie?
    multumesc

  55. AVON feelings spus

    da se poate returna, aveti aici detalii despre retur http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

  56. AVON feelings spus

    Aici in nici un caz nu puteti afla parola contului dvs. Insistati la relatii clienti, este singura varianta!

  57. AVON feelings spus

    Cel mai bine sunati la relatii clienti la 021-3118555 sau luati legatura cu persoana care v-a inscris, intrucat are obligatia sa va activeze acest cont si sa va indrume cum sa-l utilizati.

  58. AVON feelings spus

    Da, fiecare reprezentant inscris la Avon are o pagina personala de unde isi poate administra singura contul Avon. Luati legatura cu coordonatoarea dvs pentru a va da parola si indicatiile pentru accesarea contului dvs precum si primii pasi necesari pentru a invata sa va administrati singura acest cont.

  59. AVON feelings spus

    Deci totalul comenzii dvs. este 320+340=660 / 150 = 4,4 deci puteti comanda 4 ceasuri

  60. AVON feelings spus

    Luati legatura cu coordonatoarea dvs care trebuie sa anunte imediat aceasta lipsa prin completarea unui formular special de lipsa.

  61. AVON feelings spus

    Depinde de tipul comenzii si daca nu s-a depasit termenul de plata al facturii, altfel comanda noua nu ar putea fi facturata. daca e totul ok si este express in Lahaovari se poate ridica in urmatoarea zi lucratoare dupa data plasarii dupa 14.30.

  62. AVON feelings spus

    Trebuie sa va incadrati, altfel comanda va fi retinuta pentru depasirea limitei de credit. Daca aveti posibilitatea sa platiti suma care depaseste in avans ar fi o alta varianta si in acest caz se poate depasi limita de credit cu suma care sunteti dispusa sa o platiti in avans.

  63. iuliana spus

    Am si eu o intrebare….sunt la a doua campanie si am comanda peste 400ron am voie sa depasesc sau trebuie sa ma limitez la 400ron. multumesc!

  64. calota ana spus

    Buna seara, am si eu o intrebare :
    am platit factura capmaniei 15 vineri 13.11.2009 dar in aceiasi zi am dat comanda si din campania 16 . Comanda din C16 cand pot sa o ridic?.

    Multumesc anticipat.

  65. tataru anca elena spus

    Am o problema, am primit coletul cu comanda de la Avon. Dar cand l-am desfacut si am bifat produsele cu factura am constatat ca imi lipseste un produs din colet.Ce trebuie sa fac.?E prima data cand mi se intampla si sunt derutata.Ajutati-ma!

  66. oana spus

    De ex..din campania 15 am comanda de 320, iar din campania 16 am comanda de 340. Cate ceasuri ETERNAL LOVE. la pretul de 17 lei imi pot comanda?

  67. cristina spus

    as dori si eu sa reapara in catalog parfumurile passion dance pt el si surrender pentru ea si pt el.

  68. Beata spus

    As vrea sa stiu daca are fiecare reprezentant o pagina personala?Eu nu am stiut despre asa ceva,un alt reprezentant mi-a zis.E adevarat?Daca da,cum pot accesa?

  69. vali spus

    Buna ziua! Din campania 15 sunt reprezentant Avon. Am dat o comanda si am primit pe mail nr de reprezentant. Am incercat sa imi fac cont pe pag web insa mi-a aparut mesajul “Cod numeric personal invalid”, apoi “Cererile de autentificare au atins numarul maxim, va rugam contactati Relatii cu clientii.” Am trimis mail si nu am primit raspuns. V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta.

  70. Ionel spus

    buna ziua !
    as avea si eu o intrebare.Sunt reprezentant avon si as dori sa trimit comenzile on line dar nu stiu care este parola contului meu. Mi-am intrebat coordonatoarea dar mi-a zis ca nici ea nu o stie. Am sunat la relatii cu clienti dar mi sa raspuns tot ocupat . As putea prin intermediul dv-oasta sa aflu modalitatea de a afla acea parola .
    Va multumesc !!

  71. igoac spus

    buna! am comandat un produs si acea persoana nu-l mai doreste ! se poate face retur? unde si cum se procedeaza? multumesc mult

  72. AVON feelings spus

    http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

    Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str.Industriilor nr.13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna.

    citeste mai multe detalii pe link-ul de mai sus

  73. ancasavu spus

    va rog mult vreu si eu o adresa unde pot trimite si eu spre retur niste produse.multumesc.o zi buna.

  74. AVON feelings spus

    Savan Mirela, aici nu s-a primit nici o comanda prin mail, de regula nu se fac comenzi prin mail decat daca le trimiti coordonatoarei tale in vederea plasarii pe net. Deci verifica unde ai trimis si ia legatura cu coordonatoarea ta!

  75. AVON feelings spus

    pentru Magda Grila de discount in vigoare este urmatoarea

    Valoarea comenzii (lei) 0 – 109,99 * DISCOUNT 0%
    Valoarea comenzii (lei) 110 – 259,99 DISCOUNT 15%
    Valoarea comenzii (lei) 260 – 389,99 DISCOUNT 20%
    Valoarea comenzii (lei) ≥ 390 DISCOUNT 25%
    Valoarea comenzii (lei) peste 550** DISCOUNT 30%

    * comenzilor cu valoare mai mica de 50 lei li se aplica o taxa de procesare de 5 RON
    ** pentru orice comanda de peste 550 lei, daca in fiecare din ultimele 3 campanii a fost plasata cel putin o comanda de minim 110 RON.
    Atentie!

    • Toate produsele non-cosmetice, inclusiv ceasurile, care nu sunt in oferta speciala, beneficiaza de un discount fix de 15%.
    • Produsele in limita stocului disponibil nu se iau in considerare la calcularea valorii comenzii. Acestea sunt produsele din Brosura care au in dreptul lor mentiunea ‘In limita stocului disponibil’ sau care sunt plasate pe o pagina care, in partea inferioara, are o banda cu mentiunea “In limita stocului disponibil”. De asemenea, in valoarea comenzii nu va fi inclusa valoarea produselor din flyerul ‘Oferte pentru Reprezentanti’.
    • Valoarea bijuteriilor nu este inclusa in valoarea comenzii pentru calcularea discount-ului total pe comanda, dar beneficiaza de discount corespunzator comenzii.
    • Toate produsele care sustin Campania impotriva cancerului la san, produsele aflate in oferte Demo, articolele necesare vanzarii, produsele Avon personalizate, mostrele si Brosurile nu beneficiaza de discount, dar se iau in calcul la valoarea comenzii.
    • Produsele aflate in oferte speciale in cadrul fiecarei Brosuri si care beneficaza de discount fix de 10% vor fi mentionate separat in cadrul Revistei Hello Tomorrow din acea campanie.

  76. AVON feelings spus

    Gabriela, factura Avon se poate plati on line numai daca ai card Avon sau daca ai cont curent la Banca Transilvania si beneficiezi de internet banking.

  77. AVON feelings spus

    Programul la relatii clienti 021-311.85.55. este de la 9 dimineata pana la 9.30 seara.
    Din campania 13 va exista un serviciu mult mai complex care va poate ajuta sa va raspunda la mult mai multe intrebari si neclaritati specifice fiecarui reprezentant.

  78. Mihaela spus

    Intre ce ore si in ce zile pot suna la Relatii clienti pentru deblocarea unei comenzi?

  79. Magda spus

    vreau sa stiu si eu noua grila de discount la campania 13/2009 …

  80. gabriela spus

    pot plati factura avon online?

  81. BUNA SUNT MIRELA SAVAN DIN TULUCESTI VA ROG SA MI DA TI RASPUNSUL LA COMANDA DATA DACA SE POATE….ROG MULT EU AM TRIMISO PRIN EMAIL DACA O TRIMIT SI ONLINE SE POATE PRODUCE O GRESEALA ADIK SA VINA DE 2 ORI COMANDA?ASTEPT RASPUNS VA MULTUMESC

  82. mady spus

    cum pot face rost de cardul avon?care sunt drepturile si indatoririle mele din momentul in care imi intra in posesie acest card?

  83. AVON feelings spus

    Daca stiau ca nu s-a comandat nimic trebuia sa-l returneze pe loc adica sa nu-l primeasca. Doar atunci ar fi putut fi considerat retur integral si nu ar fi trebuit formular de retur si se scadea imediat fara sa mai trebuiasca platit nimic. Sigur ca orice produs cat si intreg coletul se poate returna si mai tarziu iar daca este si sigilat cu atat mai bine, numai ca va trebui sa supote parintii cheltuielile postale. Se va trimite prin Posta Romana sau prin orice alt serviciu de curierat care permite declararea valorii coletului, insotite obligatoriu de formularul de retur completat si semnat, catre Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str.Industriilor nr.13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna. E bine sa se complecteze formularul si sa-l lipeasca pe cutie apoi sa o ambaleze intr-o hartie. Sa complecteze cu mare atentie formularul de retur, pentru ca daca formularul nu va fi completat corect (datele de identificare ale Reprezentantului nu vor fi corecte, datele de pe factura sau codurile produselor vor fi eronate) Avon nu isi asuma responsabilitatea inapoierii contravalorii produselor catre Reprezentant. Formularul se gaseste in pagina proprie in sectiunea download. Daca intampinati dificultati veniti cu o solicitare pe avon_feelings@yahoo.com si va trimit eu atasat intr-un mail formularul de retur. Deasemenea mai trebuie sa mentionez ca pentru coletele nelivrate, ce vor fi returnate integral, pentru alte motive decat cele ce tin de politica de livrare a companiei, se va percepe o taxa de procesare, in valoare de 15 lei, ce va fi inclusa pe factura emisa ulterior inregistrarii returului in contul de Reprezentant. Cat despre plata nu stiu sigur, normal fiind sigilat n-ar trebui platita contravaloare dar intrucat faceti returul prin alt sistem de curierat si dupa o anumita perioada de timp, e posibil sa nu se scada imediat. Cel mai sigur va puteti interesa la relatii clienti la 021-311.85.55.
    Mai multe despre politica de retur gasiti aici http://avoncosmetics.wordpress.com/returnari/

  84. Anamaria spus

    Am fost reprezentant Avon activ pana in mai 2009, dupa care miºam propus sa renunt o perioada de cateva luni. in 7 iulie 2009 am plecat din tara. acum cateva zile mºau anuntat parintii, care sunt in tara ca am primit un colet de la avon pe care lºau preluat ei, desi eu nu facusem comanda, ultima fiind facuta in luna mai. de ce se permite ca coordonatorii sa poata comanda pentru reprezentanti, si fara voia lor? miºa facut o multime de probleme, parintii mei sunt in varsta si nu se descurca sa inapoieze coletul.
    Se poate returna coletul fara formularul de retur daca este sigilat? Trebuie platita suma de pe fatura oricum?

  85. AVON feelings spus

    Mirela, toate mostrele si pungutele se platesc. Gratuit sunt numai brosurile care vin in avans pentru campaniile urmatoare.

    Setul de 5 buc este 7,5 lei iar setul de 10 bucati este 12,5 lei

  86. AVON feelings spus

    Draga Ioana, poti suna la relatii clienti la 021-311.85.55. spui nr de reprezenatnt si rogi sa iti modifici adresa permanenta de livrare. Daca e doar ocazional alta adresa, o poti modifica in momentul cand plasezi comanda, in final inainte de a o trimite ai o rubrica unde iti poti alege alta adresa de livrare. In situatia ta fiindca te-ai mutat ar fi bine sa vorbesti la relatii clienti sa fie salvata automata pentru comenzile urmatoare. Daca adresa s-a modificat si in buletin, e posibil sa trebuiasca sa trimiti un formular de modificare date personale, il poti solicita tot la relatii clienti sa ti-l trimita prin e-mail sau solicita-l coordonatoarei tale. Va trebui sa-l complectezi si sa-l trimiti la repservice.ro@avon.com alaturi de o copie de buletin.

  87. ioana spus

    buna ziua
    as vrea sa stiu cum pot primi comanda la o noua adresa.. mentionez faptul ca m-am mutat din judetul Ialomita in judetul braila. ce pasi trebuie sa urmez? va multumesc

  88. buna am o mik intrbare sunt reprezentant avon este a doua comanda care o sa o dau si as vrea sa stiu daca monstrele si pungulitele trebuie sa l platesc…..iar pentru 10 bronsuri cat trebuie sa dau.va multumesc

  89. Dana spus

    Apelul in reteaua Romtelecom catre telefonul pentru relatii clienti nu e gratuit, are tarif normal catre orice numar din reteaua Romtelecom. Acum depinde din ce retea de telefonie suni.

  90. ana spus

    nr de la departamentul cu clientii este gratuit din romtelecom?

  91. Dana spus

    Am mai spus de nenumarate ori ca aici NU OFERIM ASISTENTA problemele particulare pentru cei care sunt deja reprezentanti! Pentru rezolvarea acestor probleme aveti coordonatoarea dvs precum si serviciul relatii clienti 021-311.85.55.. O comanda se poate urmari si din pagina dvs.proprie Avon. In cazul in care nu aveti balanta care sa-i fi depasit termenul de plata sau sa va depaseasca valoarea creditului dvs, ea se factureaza in functie de tipul comenzii urmand sa se livreze tot in functie de tipul comenzii pe care l-ati ales in momentul cand ati plasat comanda – Express in 48 de ore, sau Normala in 5 zile aceasta fiind posibil numai in a doua si a treia saptamana de campanie. Cu siguranta in cazul dvs este o problema, ori ati plasat o comanda normala care deabia de astazi e posibil sa se factureze, ori aveti depasita limita de credit. Pentru o lamurire suplimentare trebuie verificat unde v-am explicat mai sus.

  92. Dana spus

    Marinela, linkul catre brosura virtuala este acesta http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html se actualizeaza automat la fiecare campanie. Pentru logarea in contul tau trebuie sa sti nr de reprezentant si parola de la coordonatoare in cazul in care ti-a activat pagina ta Avon. Poti suna oricand la relatii clienti 021-3118555 sa soliciti o noua parola, sau sa o resetezi prin mail numai daca ai activata deja pagina si adresa de mail din contul Avon coincide cu adresa de e-mail reala a ta.

  93. de ce nu mi vine comanda data de mine de ce ma amanati mereu

  94. tolea marinela spus

    buna ziua!am si eu o mica problema.as vrea sa vad preturile noii campanii ptr reprezentanti si atunci cand intru in pagina mea mi se cere un numar de marca care nu stiu care e.am bagat numarul de reprezentant dar imi zice ca nr de incercari a esuat si ca trebuie sa sun.o sa mai pot intra vreodata in pagina mea?pana acum numai coordonatoarea mea a intrat

  95. AVON feelings spus

    Contul se poate bloca daca aveti intrazieri repetate la plata facturii sau daca aveti perioade frecvente de inactivitate. Daca intarzierea la plata facturilor nu este in cazul dvs, dar aveti perioade repetate de inactivitate, contul se poate reactiva printr-o solicitare scrisa catre directorul zonal, ar fi bine daca ati avea adresa de e-mail. Trebuie mai intai plasata comanda iar in momentul cand vedeti ca e retinuta ii adresati solicitarea. Trebuie sa urmariti sa nu cumva sa fie blocata vreo comanda si din cauza limitei de credit, daca sunteti relativ nou inscris si aveti comenzi mari si poate si o factura neplatita care chiar daca nu i-a expirat termenul de plata contribuie la cumularea valorilor de comanda si va poate depasi limita de credit. Cel mai bine va spun cei de la relatii clienti cauza blocarii. > rel clienti tel 021-311.85.55.

  96. AVON feelings spus

    Nu stiu ce e cu punctele de care vorbesti, rau platnic ajungi doar cand intarzii cu plata facturii peste o anumita limita de timp. Unica solutie este sa plateti urgent factura! Daca deja ai intrat in rau platnici contul ti se blocheaza si nu mai poate fi activat, nu poti face nimic sa recuperezi increderea.

  97. AVON feelings spus

    Orice lipsa trebuie anuntata in maxim 48 de ore de la depistarea acesteia la sediul zonei printr-un formular de lipsa. Acesta se poate completa de mana la sediul zonei sau se poate solicita unul in format electronic si trimis prin mail la zona de care apartineti cat si la relatii clienti repservice.ro@avon.com . Din pacate respunsul meu vine cu intarziere, dar asa cum am anuntat in repetate randuri NU acordam asistenta pe acest site celor care sunt reprezentanti Avon din bunavointa mai raspundem unor intrebari generale. Toate aceste lucruri ar trebui sa le solicitati de la coordonatoarea dvs, cand va confruntati cu o problema de acest gen, o sunati imediat si ar trebui sa va indrume sa stiti ce aveti de facut.

  98. AVON feelings spus

    Retururile de obicei se opereaza la sfarsit de campanie, asa ca e posibil sa dureze ceva pana apare balanta echilibrata. Vezi ca ti-am trimis si un mail !

  99. Vali Geanina spus

    Am o problema,azi 14.07.2009 amprimit coletul cu comanda de la Avon. Dar cand l-am desfacut si am bifat produsele cu factura am constatat ca imi lipseste un produs din colet.Ce trebuie sa fac ,nu sunt din Bucuresti si nu am posibilitatea sa ajung la sediu acolo ?Sunt inscrisa in zona 043.E prima data cand mi se intampla si sunt derutata.Ajutati-ma!

  100. Golobot Vasile spus

    dinrectorul de pe zona petrosani nea blocat toate comenzile si nu mai putem plasa nicio comanda…fara niciun motiv.nu doreste sa ia de loc legatura cu noi si nu ne da nici nr de tel cum putem sa ne transferam la un alt coordonator??>???asteptam rasp:(:(:(:(:(:(

  101. Oana spus

    Buna seara,
    As dori sa stiu ce pot face ca sa nu intru in baza de rau platnici, pentru ca din 6 puncte mai am doar unul. Stiu ca trebuie ca facturile sa fie platite la timp, dar m-ar interesa mai degraba ce ar trebui sa fac sa recuperez, se pot recupera acele puncte? Multumesc.

  102. Dana spus

    Draga Ana, chiar daca s-au dat doua comenzi pe aceeasi campanie, valoarea lor se cumuleaza in vedere primirii premiului. Intradevar la 230 de lei, trebuia sa se primesca cadoul, numai ca e important din ce a fost alcatuita aceasta comanda, intrucat nu se iau in considerare la valoarea comenzii toate produsele Avon. In fluturas si pe acest site in dreptul anuntului acestei oferte sunt niste stelute in dreptul sumei de 200 ron, care exemplifica anumite exceptii si anume ca Valoarea comenzii nu cuprinde produsele din Brosura care au in dreptul lor mentiunea “In limita stocului disponibil” sau care sunt plasate pe o pagina care, in partea inferioara, are o banda cu mentiunea “In limita stocului disponibil”. De asemenea, in valoarea comenzii nu va fi inclusa valoarea produselor din pliantul “Oferte pentru Reprezentanti”. Deci atunci cand sunt premii in joc e important fiecare sa-si faca totalul comenzii cu mare atentie inainte de a o trimite pentru a beneficia de aceste cadouri, ca altfel e posibil pentru cativa banuti sa nu va calificati si ar fi pacat!

  103. Dana spus

    poti afla doar sunand la relatii clienti la 0213118555 sau contactandu-ti coordonatoarea!

  104. ana spus

    in comanda 11 daca plasai o comanda minima de 200 lei primeai o geanta de plaja comanda mea a fost de 230 dar degeaba geanta nu am primito ce se intampla?o prietena a primit dar a trimis in prima parte eu am trimis in a doua parte sa aiba vreo importanta??

  105. AVON feelings spus

    Daca aceasta nu a fost intre timp facturata e mai bine sa anulati comanda sunand la relatii clienti 021-3118555 si sa plasati inca o daca comanda in regim express cu livrare la domiciliu. Daca e prea tarziu, aceasta fiind deja facturata, coletul va fi livrat la sediul zonei dar neridicandu-l se va scadea ca fiind retur integral, deci nu veti primi coletul si e bine sa mai dati inca o data comanda daca doriti sa primiti produsele. Acum mai depinde si cat de mare ati avut comanda care va fi retur intergral si care e limita de credit disponibila pentru ca daca sunteti la primele doua campanii de la inscriere aveti o limita de credit de 400 de ron din care s-ar scadea valoarea acestui retur si poate sa ramana destul de putin. Ar fi bine sa va sfatuiti si cu coordonatoarea dvs.

  106. Alina spus

    cum pot sa primesc coletul mai repede , din pacate nu am stiut si am plasat o comanda normala , eu fiind din afara Bucurestiului , in zona 001 , va rog daca puteti sa ma ajutati sa-l primesc mai repede pt.ca am inteles ca va dura cam 2 saptamani iar clientele mele asteapta produsele.multumesc

  107. AVON feelings spus

    Odata ce vi s-a dat un numar de reprezentant acesta va ramane definitiv alocat dvs. Daca nu plasati nici o comanda nu vi se activeaza acest cont si veti fi considerata reprezentanta inactiva. In cazul in care poate in viitor va razganditi si doriti sa desfasurati activitatea de reprezentant Avon, va veti folosi de acelasi numar de reprezentant care vi s-a atribuit acum. Va puteti reactiva contul sunand la relatii clienti unde solicitati o parola pentru contul dvs sau luati legatura cu cea care v-a inscris, care este coordonatoarea dvs si va va indruma in aceasta activitate.

  108. daiana spus

    DAca m.am inscris ca reprezentant avon si mi sa dat sai un numar de reprezentant iar dupa m.am hotarat sa renunt …pot sa renunt fara sa dau nici o comanda pur si simplu?

  109. Dana spus

    Doua zile de intarziere nu conteaza, numai daca se depasesc 4 zile atunci se va percepe o taxa de penalizare de 7 ron.

  110. Elena spus

    Am si eu o intrebare legata de intarzierea unei plati cu 2 zile ce se intampla, ce penalizari platesc?? ideea este ca am cliente care nu imi pot plati doar cu o zi dupa ultima zi de plata!! :(

  111. Dana spus

    Daca exista varianta fericita de a fi in posibilitatea de a recupera produsele, adica sa le ceri inapoi sa le returnezi ele se vor scadea, numai ca indiferent de aceasta situatie factura tot trebuie platita urmand ca la urmatoarea factura sa se scada ce ai returnat. Daca nu, factura tot trebuie platita, iar pe masura ce intarzi se acumuleaza penalizari de plata. La un moment dat vei fi pe lista companiilor recuperatoare, te vor trece pe lista celor rau platnici si se va intenta proces pentru recuperarea acestor bani la care se vor adauga cheltuielile de judecata.

  112. ana spus

    mie mi-a fost anulata comanda dar nu stiu de ce ma puteti lamuri?

  113. bianca spus

    si ce sa fac acum ? ce se intampla daca nu platesc factura? :(

  114. AVON feelings spus

    In principiu ar trebuie sa dai produsele persoanelor care stii ca sunt de incredere, mai ales cand sunt la mijloc produse scumpe! Altfel e recomandat sa le dai mai tarziu atunci cand iti pot si plati pe loc, astfel ai asigurat ca iti poti plati factura, sau in caz ca nu iti dau banii ai posibilitatea de a returna produsele respective, in caz ca nu gasesti sa le vinzi altor persoane. Altfel problema este numai a ta, intrucat factura e pe numele tau, deci doar tu vei fi responsabila pentru intarzierea platii sau si mai rau sa nu fii in posibilitatea de a o plati si sa ajungi pe la firmele recuperatpoare, pe lista rau platnicilor si sa nu mai poti sa faci un imprumut poate mai tarziu cand chiar ai avea nevoie!

  115. bianca spus

    deci, mie mi s`a intamplat asa : o fata adica o prietena a comandat de la mine de 330 RON si nu are bani sa plateasca , deci nu plateste , ce pot sa fac ? is produse mai scumpe un pic…sunt parfumuri : christian lacroix rouge , perceive, full speed , 60`s mod si ceva sampoane…

  116. Dana spus

    O comanda retinuta pentru verificarea creditului se poate debloca daca faceti integral plata la BCR si confirmati telefonic la Relatii Clienti unde vi se vor cere informatii din chitanta cu care ati achitat. Fiind la sfarsit de campanie puteti face acest lucru cel mai tarziu in prima zi a campaniei urmatoare dar numai pana in ora 10 dimineata! Daca intarzierea de plata este foarte veche si aveti acumulate restante e posibil sa vi se solicite sa platiti si penalizarile aferente de intarziere.

  117. georgiana spus

    as vrea sa stiu daca o comanda pusa azi, in penultima zi de comanda mai este valabila daca eu o sa imi achit vechea factura maine sau poimaine.In general stiu ca este retinuta pentru verificarea creditului, dar daca campania acesta mai este valabila doar o zi , ce se va intampla cu o eventuala comanda pusa acum? Eu o sa merg sa platesc maine sau poimaine vechea factura, dar as vrea sa plasez o alta intre timp? or sa mi-o factureza>?

  118. Dana spus

    In mod automat odata cu 3 campanii consecutive de inactivitate deveniti reprezentant inactiv. Nu trebuie sa faceti nimic in mod special. CNP-ul dvs. ramane in baza de date iar daca peste un anumit numar de ani doriti sa redeveniti reprezentant veti activa pe acelasi numar de reprezentant pe care il aveti deja. Totusi pentru siguranta ca sa nu fie folosit contul dvs. de alte persoane ar fi bine sa sunati la relatii cu clientii la 021-3118555 si sa solicitati blocarea contului.

  119. madalina spus

    buna ziua,am si eu o intrebare:CUM POT SA MA RETRAG DIN AVON?pt k nicaieri nu scrie pe siteul avon cum sa fac asta.astept raspuns urgent,multumesc anticipat

  120. Dana spus

    Se poate face eventual o reclamatie special pe aceasta problema prin zona de care apartineti, pentru asta solicitati acest lucru coordonatoarei dvs sau faceti o cerere la directorul zonal si in acelasi timp si o solicitare expresa (nu stiu in ce masura se poate respecta de catre curierat) de a va face livrarea numai dupa o anumita ora.

  121. Am un an de colaborare cu Avon. Sunt incantata de produsele lor – la fel si clientii mei. Probleme mari am insa cu cei care livreaza comenzile – celebrul FAN COURIER, care nu intelege ca unii dintre noi avem si un alt serviciu. Sunt luni de zile de cand vorbesc cu fiecare curier in parte, cu seful lor de fiecare data, le explic ca nu suntem acasa dekt dupa orele 15.30 si sambata toata ziua. DAR INVARIABIL COMENZILE SOSESC PANA IN ORA 13.00 DE FIECARE DATA. Am ajuns sa fac doar comenzi IEHD, pt a sti ziua cand vin – iar atunci, daca e sambata, stau efectiv lipita de usa (unii nu stiu sa sune la sonerie !!!…), sau ma invoiesc de la ora 13.00. Sa nu credeti insa ca nu am surprize si asa !… Efectiv am obosit. Mi se dau diverse replici – ca sunt prost platiti, ca dupa ora 15.00 e intuneric intre blocuri (?!). Ma vad in situatia de a renunta la colaborarea cu Avon, EXCLUSIV din cauza Fan Courier-ilor! Exista alta solutie ?

  122. Dana spus

    Achitarea facturii nu se face in momentul primirii pachetului! Acesta vine printr-o firma de curierat iar plata facturii se face la banca BCR sau City, CEC sau posta in maxim 15 zile de cand s-a facturat comanada.

  123. Dana spus

    Daca bulina este rosie, inseamna ca stocul este deja epuizat si produsul nu va fi livrat. Pe factura va aparea totusi daca el va fi livrat automat in campania urmatoare sau daca este complect indisponibil si se mentioneaza sa nu il mai comnandati.

    Daca bulina e portocalie, inseamna ca stocul este limitat si e posibil sa nu fie disponibil, dar ar mai fi sanse … depinde de totalul celorlalte comenzi in asteptare.

  124. Lenuta spus

    la intocmirea unei e-comenzi in coloana “disponibil”, in dreptul unor produse a aparut o bulina. ce inseamna acest lucru? este disponibil sau nu produsul. multumesc.

  125. Dana spus

    Inseamna ca e considerat retur integral si se va scadea la urmatoarea campanie.

  126. csibi magda spus

    am dat coletul inapoi cu toata comanda nu am primito.am cativa ani de cand sunt reprezentant si asa ceva nu mi sa intamplat.nu stiam ce sa fac in situatia de fata de acea am dat coletul inapoi curierului

  127. Dana spus

    Exista posibilitatea de retur, dar acesta se face complectand un formular special. Nu stiu in ce conditii si ce anume ai dat inapoi curierului. Returul daca s-a inregistrat corect va fi scazut in campania urmatoare, tu ai obligatia sa platesti factura integral iar returul se va scadea pe urmatoarea factura care urmeaza returului.

  128. csibi magda spus

    am o problema in data de 10.09.2008 in jurul orelor 20.30 mia adus fan curierul comanda avon ,am vazut ca era umed intrun loc cutia cand am desfacut era curs un gel de dus si iam dat inapoi curierului.ce se va intampla cu acel colet? eu nu pot sa platesc asa ceva .

  129. Dana spus

    Pentru a fi sigur ca nu o sa aveti probleme, factura trebuie platita integral iar la urmatoarea comanda, in campania urmatoare se echilibreaza returul cu ce ati platit. Acuma depinde si de ce suma este vorba. E posibil ca cealalta comanda sa nu mai platiti nimic intrucat veti avea platit deja returul (cand o veti face) iar in balanta veti avea suma respectiva in plus ca si cum ati fi platit o factura in avans. Dupa ce balanta este pe zero va puteti retrage, daca asta doriti.

  130. paun costel spus

    doamna am sunat si la departamentul de relatii cu clietii si tot nu m-au lamurit…eu vreu sa renunt sa numai dau nici o comanda k numai vreau….pot sa platesc numai ce am comandat,,,balata mea? fara sa am nici o problema de genu k intru in baza de date ca fiind rau platnic ci nu pot face apoi nici o miscare imprumut etc la banci…?ast rasp…sa k trebuie sa plec iar din localitate si bani sa platesc toata facutura nam….eu vreau sa am retrag cum imi da avon banii inapoi dupa???

  131. Dana spus

    Coordonatorul dvs v-ar mai fi putut ajuta, daca ati fi tinut strans legatura, anuntand intreaga sa echipa ce produse aveti in plus si poate v-ar fi ajutat sa le vindeti mai repede sa va recuperati bani. Pentru ca in unele situatii unii reprezentanti sau chiar coordonatori au nevoie de anumite produse intr-un timp mai scurt, dvs avand o cda mare aveati si o reducere frumoasa, nu ati fi avut profit dar va recuperati mai repede banii. Dar asta depinde ce relatii aveti cu acesta si cat de incredere este.

  132. Dana spus

    In primul rand acest site nu este destinat genului de probleme mentionat de dvs, pentru aceasta aveti telefonul de relatii cu clientii (021-311.85.55 intre orele 09.30-21.30 si daca aveti putina rabdare prindeti linia libera!) Aici nu sta nimeni sa rapunda imediat intrebarilor puse din 5 in 5 minute! In plus mai aveti si un coordonator care ar trebui sa se ocupa de dvs intrucat are un castig din activitatea pe care o desfasurati si are obligatia sa va sprijine in orice problema!

    Ca sa va raspund totusi la intrebare, probabil factura dvs a aparut dublata datorita neatenentiei cand s-a plasat pe internet. Site-ul nou permite memorarea unor posibile comenzi si in cazul in care ati incercat sa plasati o comanda dar nu ati finalizat-o, dar nici nu ati anulat-o, ea a ramas in memorie. Ati revenit cu alta comanda pe care ati trimis-o fara sa faceti o actualizare si asa s-a cumulat cu cealalta. Daca urmareati comanda on line ati fi vazut ca este o valoare prea mare si se putea anula la timp si refacuta! Intradevar sistemul este de asa natura intrucat trebuie platita factura integral, iar la comanda viitoare vi se va echilibra ceea ce ati platit cu ce s-a returnat.

    Iar in ultimul rand, daca de 8 ani nu sunteti satisfacut de colaborarea cu Avon-ul nu stiu cine va obliga sa continuati?! Sunteti liber sa incetati oricand sa comandati produsele noastre fara a avea vreo alta obligatie, sau pur si simplu sa va anulati contul personal!

    Va doresc o zi buna!

  133. paun costel spus

    va bateti joc de lume sa va fie rusine…operatorii vorbesc la telefon ca robotii nu pot sa explice clar nimic…..ati invatat o poezie si o repetati la nesfarsit…atata nesimtire n-am vazut….un raspuns clar nu da nimeni…platesc cat am de3 plata normal dar dak o sa am problee sa apar restanta la voi… voi sunteti de vina ca nu stiti sa vorbiti clar si nici macar sa va cereti scuze……..multumesc pentru felul cum ma tratati…..

  134. paun costel spus

    imi raspunde careva??????

  135. paun costel spus

    am si eu o problema de 8 ani sunt reprezentat avon si de fiecare data numai probleme am avut
    acum am alta problema.am facut un retur defapt mi-a fost dublata factura.eu nu am bani sa o platesc pe toata vreau sa platesc numai ce am comandat.mi s-a facut balanta vad pe contul meu de avon dar mi se spune k trebuie platit tot cf??????????pentru ca de1luna sunt in tensiune si de 8 ani numai la inceput v-ati purtat frumos apoi dupa vreo 10 campanii au inceput problemele

  136. Dana spus

    Sigur ca si reprezentantii pot participa la acest concurs. Defapt ei sunt primii care primesc in pachet aceste taloane si e la latitudinea lor daca le pastreaza pentru ei, sau daca vor sa le dea clientilor care le-au comandata produsele respective care ii califica la aceste taloane.

  137. Dannna spus

    reprezentantzii pot participa la concursul”lasa-te purtata de simturi in cele patru zari”…???

  138. Dana spus

    Trebuie introdus nr de reprezentant si parola aleasa la prima autentificare cand v-ati activat contul. Pentru mai multe detalii luati legatura cu coordonatorul dvs care ar trebui sa va sprijine la orice problema intampinati pe parcursul activitatii de reprezentant.

  139. Victoria spus

    Cum trimit comanda de pe internet. Nu stiu…mi se cere numarul de client desi sunt logata pe site…ast raspuns cat mai repede

  140. Dana spus

    Poti vedea cat ai de plata pe pagina personala, punand mouse-ul pe CONTUL MEU la rubrica Balanata. Dar oricum se vede cum deschizi pagina personala in chenarul din partea dreapta sub CONTUL MEU la rubrica Balanta.
    Pentru mai multe lamuriri ia legatura cu coordonatorul tau care ar trebui sa te indrume.

  141. juju spus

    unde pot sa vad cat am de plata

  142. Dana spus

    Daca esti reprezentant Avon, poti plasa o comanda on line din pagina ta personala a site-ului AVON. O poti accesa daca o ai deja activata dand click aici

    https://www.avoncosmetics.ro/REPSuite/rep_loginRep.page

    Daca nu te-ai inregistrat inca, da click mai intai pe inregistreaza-te. Pentru mai multe detalii contacteaza-ti coordonatorul pentru indrumare!

  143. anadtym spus

    cum pot sa plasez o comanda online daca sunt reprezentant?

Îmi pare rău, comentariile sunt oprite pentru moment.

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 177 other followers

